ניצחון לשרה נתניהו: נדחתה תביעת העובדת לשעבר

4 שנים אחרי שעובדת במעון ראש הממשלה תבעה את שרה נתניהו בגין התעמרות בעבודה, בית המשפט דחה את התביעה "אינה מהימנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/22 14:23 כב באדר א'

ניצחון לשרה נתניהו: נדחתה תביעת העובדת לשעבר
שרה נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בית הדין לעבודה דחה היום (ד') את תביעתה של שירה רבן, שעבדה במעון ראש הממשלה בזמן כהונת בנימין נתניהו, נגד שרה נתניהו. בפסק הדין נכתב כי גרסתה של רבן "אינה מהימנה", וכן שהתובעת לא הצליחה להוכיח שאכן הייתה התנהגות מתעמרת כלפיה.

רבן, חרדית בת 29, גוללה בתביעה על סך 225 אלף שקל מסכת של התעללות במעון ראש הממשלה בירושלים בעת שהועסקה שם כעובדת ניקיון, תבעה את שרה נתניהו בעילה של התעמרות בעבודה וטענה שסביבת העבודה הייתה פוגענית. בכתב תביעתה אף נטען כי נתניהו "התעללה, התעמרה, השתלחה ואף איימה להכות" אותה. כמו כן, התובעת אף ציינה תנאי העסקה קשים שכללו לכאורה קנסות, איסורים והגבלות שהוטלו עליה.

4 שנים אחרי, התכנס היום בית הדין האזורי לעבודה בירושלים בראשות נשיא בית הדין אייל אברהמי, לצד שני נציגי ציבור, כדי להחליט מה יעלה בגורל התביעה. חברי ההרכב ציינו שהם בדקו את טענת ההתעמרות בעבודה על בסיס שלושה תנאים מצטברים: קיומה של "התנהגות מתעמרת או מתנכלת", שבוצעה "כלפי אדם במסגרת עבודה" וכן "באופן מתמשך.

נקבע כי לא הצליחה להוכיח שאכן התקיימה נגדה התנהלות מתעמרת. גם התנאי של חזרתיות נדחה משום שלטענת חברי ההרכב לא יכול היה להתקיים כלל, הן בשל תקופת ההעסקה הקצרה והן בשל עדויות שלפיהן רבן ונתניהו לא היו לבדן בקומה השנייה במעון.

.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן