אחרי העימות המתוקשר: נתניהו ואמסלם בתמונת פיוס

חבר הכנסת מהליכוד הצטלם עם יושב ראש מפלגתו, זאת לאחר שאמר עליו הבוקר, "חשבתי שהוא פוגע בכבוד של המחנה הלאומי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 23/02/22 12:24 כב באדר א'

אחרי העימות המתוקשר: נתניהו ואמסלם בתמונת פיוס
אמסלם ונתניהו , צילום: Miriam Alster/Flash90

שבוע חלף מאז המכתב של נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, אל  חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד. מכתב בו השיבה לטענותיו שנאמרו מעל דוכן הכנסת על בית המשפט כאשר אמרה כי היא "תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל-כך על אנשים שאתה בכלל לא מכיר".

כזכור, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב על חילופי האש בין חיות לאמסלם. "שוחחתי כעת עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי", אמר אז. 

בראיון שהעניק הבוקר (ד') לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב', הסביר אמסלם את תחושתו כלפי יו"ר מפלגתו. "אני רואה את זה לא תקין בלשון המעטה, לא נעלבתי באישי אבל חשבתי שהוא פוגע בכבוד של המחנה הלאומי". יחד עם זאת, הדגיש אמסלם כי "אני אוהב אותו ומחזיק ממנו, זה בסדר לחלוק עלי. נתניהו הוא המנהיג שלי. החברים שהולכים איתנו לא תמיד רואים עין בעין. תפיסות עולם משתנות לפי מציאות החיים. אני גדלתי בליכוד, עוד לפני נתניהו". כעדות ליחסים בין השניים, העלה נתניהו לפני זמן קצר תמונה משותפת לחשבון הטוויטר שלו וכתב: אני לדודי ודודי לי.