סגן שר הביטחון על המהומות בשייח' ג'ראח: "נדרשת התאפקות מצד אזרחים"

סגן השר מכחול לבן התייחס לחשש מפני הסלמה עקב האירועים האחרונים בשכונת שמעון הצדיק והתריע מפני: " פעילות שמלבה פרובוקציה ויוצרת כעסים וכותרות" | בן גביר: "טוב שהגורם המדיני העלום לוקח אחריות אחרי שהעליתי את הפגיעה בתושבי שמעון הצדיק לסדר היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/22 08:30 טו באדר א'

סגן שר הביטחון על המהומות בשייח' ג'ראח: "נדרשת התאפקות מצד אזרחים"
מהומות בשכונת שמעון הצדיק, צילום: Yossi Zamir/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לגורם מדיני בכיר המטיל את האחריות על ח"כ בן גביר בהסלמה במצב הביטחוני:"טוב שהגורם המדיני העלום לוקח אחריות אחרי שהעליתי את הפגיעה בתושבי שמעון הצדיק לסדר היום", עוד הוסיף, "הצתת הבית של משפחת ישובייב בשמעון הצדיק שבנס הסתיימה בלי שמשפחה נרצחה פחות עניינה את הגורם העלום".

כזכור, בן גביר הודיע על העברת לשכתו לשכונה בירושלים לאחר התנכלויות חוזרות ונשנות נגד יהודים במקום, שבראשן הצתת ביתו של תושב השכונה, טל יושובייב, אשר סבל גם מהצתת רכבו תשע פעמים. בתחילת השבוע נפצע חבר הכנסת במהלך לילה של הפרות סדר ופינוי הלשכה על ידי המשטרה. 

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר, התייחס לנושא הבוקר בראיון שהעניק לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. "מצד אחד אנחנו מממשים ריבונות, שומרים על חוק ומאפשרים לחברי כנסת להגיע ולבצע את משימתם, אבל אני מתריע מפני פעילות שמלבה פרובוקציה ויוצרת כעסים וכותרות". על החשש מההסלמה אמר, "זה בשליטה חלקית, אנחנו לא מסלימים, לא ברצועת עזה ובוודאי לא ביו"ש ובירושלים. נדרשת התאפקות מצד אזרחים שחושבים אחרת ומותר להם להפגין".