החשש של נפתלי בנט: סבב לחימה בעזה בשל המתיחות במזרח ירושלים

ראש הממשלה ששוהה בבחריין, חושש שהעימותים האחרונים בשכונת שמעון הצדיק-שיח' ג'ראח יובילו לסבב לחימה נוסף ברצועת עזה. גורם מדיני בכיר: "אנשים מתים כשיש סבב" | בן גביר: "מציע לאותו גורם מדיני לנהל את האירוע ולא לטייל בעולם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/02/22 20:36 יד באדר א'

החשש של נפתלי בנט: סבב לחימה בעזה בשל המתיחות במזרח ירושלים
מהומות בשכונת שמעון הצדיק, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ההתרחשויות האחרונות בשכונת שמעון הצדיק-שייח' ג'ראח, יצרו אצל ראש הממשלה נפתלי בנט חשש חדש: סבב לחימה נוסף ברצועת עזה. גורם מדיני בכיר אמר היום (ג') בתדרוך לכתבים בבחריין. "האחריות שלנו היא להחזיר את הביטחון לכל אזרח ישראלי. אבל לצד זה - בשומר חומות נהרג ילד בן 6. אנשים מתים כשיש סבב", כך פורסם ב"וואלה".

 

לדברי הגורם, כמו שקרה כבר בעבר, אין מנוס מלהיכנס ללחימה בעזה, אך אסור שהדבר יחל כתוצאה מפרובוקציות פוליטיות. "כשאני רואה את כסיף וטיבי ובן-גביר אני יודע היטב מה מביא אנשים לשם וזה לחמם - לשרוף את המועדון". עוד הוא אמר: "הקמנו מדינה כדי שהמדינה תפעיל כוח ולא אנשים פרטיים".

על פי הפרסום, ראש הממשלה בנט סבור שעליו לעשות הכול כדי למנוע סבב לחימה נוסף, כך אמר הגורם המדיני. "זה יכול להיגמר רע. ירושלים היא מקום רגיש. צריך לעמוד על הביטחון של תושבי השכונה ולא לוותר - אבל צריך גם להימנע מפרובוקציות שמובילות אותנו למקומות רעים".

בן גביר: "מציע לאותו גורם מדיני לנהל את האירוע ולא לטייל בעולם"

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מסר בתגובה לגורם מדיני בכיר שהטיל עליו את האחריות למצב הביטחוני. "טוב שהגורם המדיני העלום לוקח אחריות אחרי שהעליתי את הפגיעה בתושבי שמעון הצדיק לסדר היום, חבל שהוא לא עושה זאת בפנים גלויות.  שמח גם שהגורם הזה דואג שאנשים לא ימותו, כי עד כה אלפי האנשים שמתו מקורונה פחות עניינו אותו, וגם הצתת הבית של משפחת ישובייב בשמעון הצדיק שבנס הסתיימה בלי שמשפחה נרצחה פחות עניינה את הגורם העלום". 

בן גביר הוסיף: "מציע לאותו גורם מדיני לנהל את האירוע ולא לטייל בעולם בזמן שיהודים מותקפים בליבה של עיר הבירה ירושלים".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן