מרגש: המנון התקווה מושמע בארמון בחריין

אחרי שורה של פגישות עם שרים כחלק מהביקור ההיסטורי של ראש הממשלה נפתלי בנט בבחריין, היום הביקור מגיע לשיאו עם המפגש בארמון בין בנט למלך

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 11:32 יד באדר א'

מרגש: המנון התקווה מושמע בארמון בחריין
בנט בבחריין, צילום: חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מתקבל כעת בארמונו של יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח'ליפה, בטקס קבלת פנים רשמי על ידי משמר כבוד, למשמע המנון התקווה וההמנון הבחרייני, ברקע דגלי ישראל ובחריין. ראש הממשלה ויורש העצר ייפגשו תחילה בארבע עיניים, לאחר מכן תחל פגישת עבודה בהשתתפות הפמליות ובהמשך תתקיים ארוחת צהריים.

נזכיר כי מוקדם יותר היום, נפגש בנט עם שרי החוץ, התעשייה והתחבורה של בחריין. במפגש בירך בנט על הסכם המחקר והפיתוח שנחתם אתמול בין מדינת ישראל לבחריין. בפגישה דנו הצדדים בהעמקת שיתופי הפעולה וברעיונות שונים בתחומי החדשנות, הכלכלה והטכנולוגיה. בנוסף, הצדדים שוחחו על הדרכים למיצוי היתרונות הגיאוגרפיים בין ישראל ובחריין, בין השאר, לצורך תנועת סחורות בין אסיה לאירופה.

"תודה לכם חבריי על קבלת פנים חמה"

 בפגישה אמר בנט "תודה לכם, חבריי, על קבלת פנים חמה ונדיבה כל-כך. זהו ביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי בבחריין אך הוא אינו רק ביקור סמלי. מטרתי בביקור הזה היא ליצוק תוכן לתוך הסכמי אברהם בסחר, בקשרים בין-אישיים ובכל ההיבטים. אני מצפה מאוד להמשך היום הזה".

שר החוץ של בחריין, ד"ר עבד אל-לטיף בן ראשד אל-זיאני השיב: "תודה לך ראש הממשלה, ברוך הבא לבחריין. אנו שמחים מאוד ומצפים לדיונים פורים ותוצאות נהדרות מהפגישות שמתוכננות היום עם הוד מלכותו, המלך, ועם הוד מעלתו, יורש העצר. אתה נמצא כאן בין חברים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן