אלמנתו של איתמר אלחרר ז"ל בפוסט כואב: תודה שזכיתי להיות אשתך

אלמנתו של רס"ן איתמר אלחרר שנהרג באסון בבקעת הירדן פרסמה פוסט, ובו היא נפרדת מבעלה ז"ל: "כל יום שעובר הופך קשה וכואב יותר. הגעגוע מתחזק והלבד מתגבר. ועם כל הקושי גם עכשיו אני אומרת בלב שלם – שהייתי עושה שוב הכל מהתחלה ."

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 12:40 יב באדר א'

אלמנתו של איתמר אלחרר ז"ל בפוסט כואב: תודה שזכיתי להיות אשתך
חברים וקרובי משפחה אבלים ליד קברו איתמר אלחרר ז"ל, צילום: Flash90

אור, אלמנתו של רס"ן איתמר אלחרר שנהרג באסון בבקעת הירדן, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט פרידה מרגש ממי שהיה בעלה האהוב. כזכור, לפני כחודש נהרג קצין אגוז רס"ן איתמר אלחרר ז"ל במהלך תקרית דו"צ בנבי מוסא במהלכה נהרג גם חברו ליחידה רס"ן אופק אהרון ז"ל.

בפוסט כתבה אלמנתו של הקצין "מאמי שלי, זה כבר חודש. חודש בו כל יום כואב לי יותר. חודש בו כל יום זה הופך להיות יותר רחוק מהמציאות. חודש בו כל יום מדברים וחושבים עליך. אבל היום באתי לדבר אליך!

אתה יודע מאמי, ביום ראשון שעבר – היינו יחד 3 שנים. הכנתי אלבום - כמו כל שנה. עם כל מה שהספקנו, טרפנו וחווינו עד אותו לילה נורא. מדמיינת בראש שלי איך הייתי חופרת לך כמה ימים קודם על איזה מטורף שעברו להם 3 שנים שמרגישות כמו נצח ואיך זכיתי בך – ואתה היית מגיב לי כמו בעל מאוהב שאתה זכית בי ושולח באותו היום פרחים עם מכתב שאוהב ומחכה לסופ"ש. אז רציתי להגיד לך שהמשפחה שלך עשתה את זה במקומך. שתדע!

כל החודש ניסיתי להצליח לקרוא את השיחות שלנו. אבל אני עוד בשבוע הראשון של הקשר. כי פשוט החודש הראשון שלנו יחד- היה כמו ארבעה. כל החודש דיברו על איזה מפקד מצטיין אתה. אבל אני רק חשבתי על איזה בעל אתה. הבעל הכי טוב שיכולתי לחלום עליו.

גם שמעתי על איך תכננו בשבילך להיות מג"ד. אבל לי היו תוכניות הרבה יותר גדולות בשבילך. בשבילנו. אני חייבת לספר לך – שכל החודש הזה, כל החברים שלנו, המשפחות שלנו, החיילים שלך והמפקדים שלך הקיפו אותי. דאגו שלא אהיה לרגע לבד. חיבקו, תמכו וחיזקו. אבל בתוך כל זה- הדבר היחיד שחיפשתי – זה את התחושה שהייתה ממש עד לא ממזמן- התחושה הזו שגם אם ימים שלמים אני לבד בבית – לא הרגשתי שם לבד לרגע!

מאמי – אני כל הזמן מנסה לחשוב מה היית רוצה שיהיה או שאעשה בכל המצב המוזר הזה. יש דברים שהיו ברורים לי מההתחלה. היה לי ברור איפה אתה רוצה להיקבר, היה לי ברור איפה אתה רוצה שאשב שבעה , היה לי ברור איפה אתה רוצה שאהיה בשבתות כל החודש הזה – כל זה מתוך הזוגיות שלנו שהייתה פתוחה ואמיתית מהרגע הראשון – שלא חסכת ממני לרגע מה חשוב לך ועל מה אתה לא הולך לוותר.

שבועיים אחרי שהתחלנו לצאת – איזה ערב חזרנו בבוקר ושלחתי לך הודעה כמה היה לי טוב איתך ואתה שלחת לי בחזרה "הלוואי רק נוכל לשמור על זה באמת שלנו... ואם זה רק יילך וישתפר אז ואוו לאן נגיע". אז באמת ואו לאן הגענו.

כל יום שעובר הופך קשה וכואב יותר. הגעגוע מתחזק והלבד מתגבר. ועם כל הקושי גם עכשיו אני אומרת בלב שלם – שהייתי עושה שוב הכל מהתחלה . ותודה שזכיתי להיות אשתך. אז אהוב שלי – מקווה שאיפה שאתה נמצא עכשיו יש שטיח נעים לשכב עליו וגומי תות אבל האמיתי, כמו שאתה אוהב.

מתגעגעת אליך, אוהבת אותך ומקווה שאתה יודע – שאתה בעלי הגאווה שלי!
אור שלך ????