איתמר בן גביר חוזר לשייח' ג'ראח | מהומות פרצו במקום

לאחר שריפת ביתו של תושב שכונת שמעון הצדיק ולילה של הפרות סדר, חבר הכנסת מטעם הציונות הדתית החליט שוב לפתוח את לשכתו במקום | מוסי רז: "מנסה להצית את השטח"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/02/22 10:33 יב באדר א'

איתמר בן גביר חוזר לשייח' ג'ראח | מהומות פרצו במקום
איתמר בן גביר בלשכתו החדשה, צילום: דוברות

משטרת ישראל מעדכנת כי בשעה האחרונה החלה הפרת סדר אלימה שכללה קטטה, השלכת חפצים ועימותים בשכונת שייח׳ ג׳ראח שבמזרח ירושלים. כוחות משטרה הדפו מפרי הסדר שהתפרעו במקום ונהגו באלימות. בתוך כך, עד כה נעצרו 2 מפרי סדר והועברו לחקירה במשטרה. 

כזכור, בשבת התקבל דיווח על שריפה באחת הדירות בשמעון הצדיק, כאשר ביתו של טל יושובייב, אשר סובל מהתנכלויות חוזרות ונשנות מצידם של תושבי השכונה הערבים, ששרפו את רכבו כבר תשע פעמים, הוצת. ביתו נמצא במרחק של מאות מטרים בודדים מהמטה הארצי של משטרת ישראל, וכ-200 מטרים מבסיס מג"ב. באורח נס בני המשפחה לא היו בבית. 

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, שפתח בתקופת שומר החומות לשכה פרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק בשל התנכלויות חוזרות ונשנות נגד יהודים, החליט לחזור לשכונה. "החמאס מנסה מידי יום להבעיר את ירושלים, כל יום פוגעים כאן ביהודים בשליחות ארגון הטרור חמאס ולכן מבחינתי אני לא סופר את איומיהם ממטר ומקווה שגם ממשלת ישראל תבין שעם ארגון טרור צריך להתנהג בהתאם, לא בכניעה, לא בהשפלה, אלא בכוח ובכאסח".

מהומות במקום

מהומות במקום צילום: Jamal Awad/Flash90

בפעם הקודמת שפתח בן גביר פתח לשכה בשכונת שמעון הצדיק התפתחו עימותים עם תושבים ערבים במקום ולמרות הפצרת לשכת ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו לפנות את המקום, בן גביר התעקש עד שהאבטחה קבועה של שוטרים הוצבה לטובת התושבים היהודים במהלך כל תקופת הרמאדן.

צילום: Jamal Awad/Flash90

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ מסר: "מי שהולך להקים לשכה פרלמנטרית בשייח ג'ראח מנסה להצית את השטח ולחרחר מלחמה, כפי שעשה במאי האחרון. לשייח ג'ראח אכן צריכים להגיע חברי כנסת אבל לא כדי להבעיר את השטח  אלא כדי לחזות בעוול המתרחש שם ולהשתתף בהפגנה השבועית בימי שישי אחר הצהריים בדרישה לצדק". 

המשטרה עצרה אמש (שבת) ששה חשודים בהפרות סדר בשכונת שייח' ג'ארח שבמזרח ירושלים. במהלך האירועים, צעיר בשנות העשרים לחייו פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב בינוני עם חבלת בגפיים לאחר שנפגע במהלך פיגוע דריסה, ועוד צעיר פונה עם חבלת ראש. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן