אחמד טיבי גינה את חיסול המחבלים ועורר סערה | צפו

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת אחמד טיבי מגנה את חיסול המחבלים מוקדם יותר היום, ואומר כי החיסול הוא מעשה טרור נפשע וכי זוהי הוצאה להורג

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 18:02 ז באדר א'

אחמד טיבי גינה את חיסול המחבלים ועורר סערה | צפו
ח"כ אחמד טיבי, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר החיסול של כוחות הביטחון בשכם, בו חוסלו שלושה מחבלים שביצעו פיגועי ירי רבים בשבועות האחרונים - חברת הכנסת אחמד טיבי מגנה את החיסול. טיבי ספד בכנסת למחבלים ואמר כי זו הייתה הוצאה להורג, ועורר סערה.

מארגון תורת לחימה נמסר: "תומך הטרור טיבי נואם בכנסת ישראל. מטרותיו של תומך הטרור הזה לא שונות ממטרותיהם של המחבלים שחוסלו. כל יום שהפושע הזה בכנסת זו חרפה וביזיון לאומי".

ינון מגל הגיב: "אנשים תתעוררו, אנחנו בדרך למלחמת העצמאות פרק ב', תתחילו להתכונן. אם חבר כנסת מרשה לעצמו לדבר כך במליאה - זה קרוב".

יוסף חדאד, פעיל חברתי ומנכ''ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה' הפועלת לגישור על פערים בין יהודים וערבים, כתב: "כזה דבר עוד לא היה! חבר כנסת בישראל מספיד במליאה מחבלים! השפל הכי גדול שכנסת ישראל ראתה אי פעם... ועוד קורא לפעולה הזו של חיסול חוליית מחבלים בדרכם לפיגוע כמעשה טרור של צה"ל. לראות ולא להאמין... פשוט בושה. אסור לשתוק מול תמיכה בטרור כזו בתוכנו ועל חשבוננו. אחמד טיבי אני בז לך!".