החיסול בשכם | בנט: "הימ"מ, שב"כ וצה"ל הוכיחו שאין חסינות למחבלים". צפו

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, חוסלה חוליית טרור מאיזור שכם אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים | אין נפגעים לכוחותינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 13:52 ז באדר א'

החיסול בשכם | בנט: "הימ"מ, שב"כ וצה"ל הוכיחו שאין חסינות למחבלים". צפו
פעילות צה"ל בשכם, אילוסטרציה, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

חוליית טרור ביצעה בשבועיים האחרונים ארבעה פיגועי ירי באזור שכם שבשומרון. היום (ג') כוחות של צהל, ימ"מ ושב"כ חיסלו את חברי החוליה, שלושה במספר. במהלך המעצר ניסו המחבלים לפתוח באש לעבר הלוחמים וחוסלו. אין נפגעים לכוחותינו, שתפסו שני נשקי m16 שהיו ברשות החוליה. 

מפקד הימ"מ נצ"מ ח' אמר על הפעילות החשובה: "בשבועות האחרונים היחידה נערכה עם שירות בטחון כללי וצהל על מנת לעצור חוליית מחבלים שמבצעת פיגועי ירי נגד כוחות צה״ל במרחב שומרון. כוחות היחידה והשב״כ פעלו סביב השעון בכדי לעצור את חברי החוליה. הלוחמים פעלו במקצועיות, דבקות במשימה תוך חתירה למגע. שיתוף הפעולה של היחידה השב"כ וצה"ל הינו שובר שוויון בלחימה בטרור, חוליות המחבלים ידעו שהשב"כ והימ"מ בשת"פ צה"ל יגיעו לכל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל".

"במבצע בשומרון חוסלו לפני זמן קצר שלושה מחבלים שפתחו באש על לוחמי הימ״מ", עדכן השר בר-לב בחשבון הטוויטר שלו. "חוליית ירי שאחראית לשורה של פיגועים בשבועות האחרונים כנגד יהודים. כל הכבוד לכוחות הימ״מ המעולים על עוד ביצוע מוצלח!".

שר הביטחון בני גנץ שיבח את כוחות הביטחון: "‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם".

תנועת הביטחוניסטים בירכה על פעולת כוחות הביטחון בשכם, על הנחישות המקצועיות והחתירה למגע. "המרחב שבין שכם לג'נין הפך למערב פרוע לאור היעדר ההתיישבות. ישראל לא נוכחות בצפון השומרון והתוצאות הן פיגועי ירי שרודפים זה את זה" רק צה"ל כוחות הביטחון וההתיישבות בנוכחותם יכולים לייצר ביטחון לישראל".