קרן נויבך מפתיעה ותוקפת את שאשא ביטון: "משתתפת בריאליטי אוכל"

העיתונאית הוותיקה בחרה לפתוח את הבוקר במונולוג ארוך נגד שרת החינוך שהשתתפה בתכנית "מאסטר שף VIP", וכתבה כי בכך העבירה מסר לילדי ישראל: "זו השאיפה האולטימטיבית וזה המודל. זו הדרך להצלחה וזו הדרך להצטיינות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 10:34 ז באדר א'

קרן נויבך מפתיעה ותוקפת את שאשא ביטון: "משתתפת בריאליטי אוכל"
יפעת שאשא ביטון, צילום: צילמוסך קשת 12

קרן נויבך, העיתונאית הוותיקה שמשדרת את תכנית "סדר יום" מאז נוסדה ב-2008, בחרה לפתוח את הבוקר (ג') עם מונולוג ארוך, אותו שיתפה בחשבון הטוויטר שלה, בו תקפה את שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, על שהשתתפה בתכנית "מאסטר שף VIP" ששודרה בראשון בערב.  

"שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון משתתפת בריאלטי אוכל. כן, נכון, היא הצטלמה לפני, כן, נכון היא עדיין לא היתה שרה. כן, נכון, מה את רוצה? תפרגני קצת, לכל אחת ואחד מותר להינות קצת בחיים אבל כשמנחת התוכנית זועקת (במה שמן הסתם נעשה בהשלמות עריכה), 'שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון!!!' ידעו כל ילד וילדה במערכת החינוך, שזו השאיפה האולטימטיבית וזה המודל. זו הדרך להצלחה וזו הדרך להצטיינות". 

נויבך הזכירה בדבריה גם את חבר הכנסת דודי אמסלם שניצח בערב השני של תכנית הספיישל. "אל תהי כבדה, אתם אומרים, בסך הכול ריאליטי אוכל. אבל יש כאן משהו הרבה יותר מטריד ומדכדך שהוא הרבה מעבר למה מייצגת שרת החינוך או כל פוליטיקאי אחר שיפציע בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם. וכן, לצידה היה שם גם מי שהיה שר הסייבר בזמן הצילומים, דודי אמסלם".

לסיום היא כתבה: "הפוליטיקאים יודעים טוב מאי פעם, שהדרך לחשיפה חיובית, נטולת שאלות קשות על ההישגים והכישלנות שלהם, עוברת במסדרונות הזכיינית הנוחה להם. והילדים שצופים בזה? הם מבינים שלשם הם צריכים לשאוף. קורונה? ילדים בבידוד? בתי החולים לא מצליחים לטפל כמו שצריך ב1222 מטופלים במצב קשה? תורים בלתי נתפשים לטיפולים נפשיים ואין מענה לנערות ונערים עם הפרעות אכילה? עזבו הכל, בואו נשב מול הטלוויזיה ונראה את הפוליטיקאי או הפוליטיקאית התורנית במהדורת פאן אינסופית. את רואה ילדתי? זוהי הדרך אל העושר ואל האושר".