הזוכה בספיישל ה-VIP הראשון של מאסטר שף: קובי אוז

אחרי תחרות צמודה בתכנית ה-VIP קובי אוז גבר על חבריו והוכרז כמנצח הגדול של הספיישל. הזמר והיוצר הכין מנת פסטה בעבודת יד עם פול ודג מאודה, וזכה למחמאות רבות מהשופטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 09:37 ו באדר א'

הזוכה בספיישל ה-VIP הראשון של מאסטר שף: קובי אוז
המנצח של ספיישל ה-VIP, צילום: רונן אקרמן

הזמר והיוצר קובי אוז הוא הזוכה בספיישל "מאסטר שף VIP" ששודר אמש בקשת 12. לצד אוז התחרו משה פרץ, אלברט אסקולה, חנה לסלאו, רוסלנה רודינה, ליהיא לפיד ויפעת שאשא ביטון הערב (ב') ישודר הספיישל השני של מאסטר שף vip עם שבעה משתתפים חדשים, ביניהם חבר הכנסת דודי אמסלם

אוז אמר בהתרגשות: "מחשבות אומנותיות נודדות מאוכל למוזיקה, משהו מתחבר וממלא בהשראה. אני מאושר שזכיתי להיות כאן. ממש תודה רבה על הטעימה הנדיבה". את הפרס תרם הזמר לעמותת "פעמוני הלב", הדואגת לאנשים בשוק האומנות והבידור שנפגעו מהקורונה. 

צילום: קשת 12

נזכיר כי עמותת הצלחה העבירה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה בו נכתב ביקשו להבין האם אמסלם ושאשא-ביטון קיבלו אישור להשתתף בתוכנית הריאליטי, ומאחר שלטענת העמותה אין לתת אישור כזה בכל מקרה, היא מבקשת לעצור את שידור התוכנית.

היועצת המשפט של הכנסת, עו"ד שגית אפיק, הגיבה לעמותה והפיצה אתמול מכתב לחברי הכנסת, בעניין החלטות ועדת באתיקה בשנים האחרונות, בנוגע להשתתפות חברי כנסת בתוכניות באמצעי התקשורת. עו"ד אפיק קבעה כי יש הבדל בין השתתפות חד - פעמית בתכנית לבין השתתפות ארוכת טווח. בנוסף, נאסר על נבחרי ציבור לקדם ולשווק תכנים מסחריים, ועל כך היא טוענת כי עד כה לא נעשה קידום שכזה.