יש זוכה בספיישל ה-VIP השני של מאסטר שף: דודי אמסלם

תחרות לא פשוטה היתה לשופטים בתכנית ה-VIP, אך חבר הכנסת מהליכוד גבר על חבריו והוכרז כמנצח הגדול של הספיישל השני. "תודה לשופטים על הבעת האמון, לעם ישראל על הפרגון המרגש ולילדיי היקרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 07:46 ז באדר א'

יש זוכה בספיישל ה-VIP השני של מאסטר שף: דודי אמסלם
המנצח דודי אמסלם, צילום: רונן אקרמן

חבר הכנסת דודי אמסלם הוא הזוכה בספיישל "מאסטר שף VIP" ששודר אמש (ב') בקשת 12. לצד אמסלם התחרו השחקן אקי אבני, כוכבת הריאליטי לאה שנירר, יוצאת "האח הגדול" עינב בובליל, יוצא "נינג'ה ישראל" אלכס חזנוב והזמר אברהם טל.

"תודה לשופטים על הבעת האמון, לעם ישראל על הפרגון המרגש ולילדיי היקרים, ששנים נהנים מאוכל ביתי שנעשה עם כל הלב והנשמה...", כתב אמסלם בהתרגשות בחשבון הטוויטר שלו. 

נזכיר כי בתחילת השבוע עמותת הצלחה העבירה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה בו נכתב ביקשו להבין האם אמסלם ושאשא-ביטון קיבלו אישור להשתתף בתוכנית הריאליטי, ומאחר שלטענת העמותה אין לתת אישור כזה בכל מקרה, היא מבקשת לעצור את שידור התוכנית.

היועצת המשפט של הכנסת, עו"ד שגית אפיק, הגיבה לעמותה והפיצה אתמול מכתב לחברי הכנסת, בעניין החלטות ועדת באתיקה בשנים האחרונות, בנוגע להשתתפות חברי כנסת בתוכניות באמצעי התקשורת. עו"ד אפיק קבעה כי יש הבדל בין השתתפות חד - פעמית בתכנית לבין השתתפות ארוכת טווח. בנוסף, נאסר על נבחרי ציבור לקדם ולשווק תכנים מסחריים, ועל כך היא טוענת כי עד כה לא נעשה קידום שכזה.