נדחתה בקשת הפרקליטים: הדיונים במשפט נתניהו יימשכו כסדרם

ברקע חשיפת הרשימה אחריה עקבה המשטרה, ביקשו עו"ד ז'ק חן ועו"ד בעז בן צור לעצור את המשפט עד לקיום בדיקה בנושא, השניים סורבו והמשפט צפוי להתנהל כסדרו | אי אפשר לשמוע את העדים כסדרם לאחר שהבוקר הבנו עד היכן פשה הנגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 11:39 ו באדר א'

נדחתה בקשת הפרקליטים: הדיונים במשפט נתניהו יימשכו כסדרם
נתניהו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע פרשיית הריגול החמורה, פרקליטו של יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו, עו"ד בעז בן צור, ביקש הבוקר (ב') לעצור את המשפט עד לבירור מקיף בפרשת NSO - הבקשה נדחתה והמשפט יתקיים כרגיל. עו"ד ז'ק חן, סנגורם של בני הזוג אלוביץ', דרש גם הוא לעצור את המשפט עד לקיום בדיקה יסודית בנושא.

"הבוקר נפל דבר דרמטי, רציני וחמור" אמר עו"ד חן. "אם לא הספיקו כל התגליות עד כה מסתבר שפשטה מגפה של ממש בכל מה שקשור בפעילות בלי חוקיות שנעשו בחקירה זו. צריך לתת זמן ושהות לבדוק את הדברים, כדי שניתן לעמוד על משמעותם, ואנחנו יודעים שמשמעויות כבדות כבר יש. אי אפשר לשמוע את העדים כסדרם לאחר שהבוקר הבנו עד היכן פשה הנגע, מה עומק הזיהום והזוהמה".

בן צור אמר: "על פניו, זה חוצה עדים, פרשות ונאשמים - זה רוחבי. אנחנו עורכי דין זהירים - חושבים שאנחנו צריכים לקבל את החומר ואז להגיש כל בקשה".

התובעת, עו"ד יהודית תירוש, ציינה כי גם בפרקליטות דורשים לבצע בדיקה בנושא תוכנת הריגול. "עבדו על זה גם בשישי וגם בשבת. לי עדיין אין תוצאות של הבדיקה הזאת, אנחנו דוחקים בכל מי שצריך על מנת שמחר נוכל לתת גם מענה מהותי". עו"ד עמית חדד אמר כי הבדיקה צריכה להיעשות גם אצל היצרן ועו"ד חן אמר כי צריך לבחון אם התוכנה הופעלה גם על עורכי דין. 


(נתניהו: לא הסכמתי לקלון)