נחשף השכר של השופט בדימוס חנן מלצר בתפקיד העתידי שלו

חנן מלצר שימש כשופט בבית המשפט העליון וכן כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית של הבחירות לכנסת. עם פרישתו מתפקידו לאחרונה, הודיעה מגדל אחזקות על הכוונה למנותו לחבר בדירקטוריון החברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 14:32 ה באדר א'

נחשף השכר של השופט בדימוס חנן מלצר בתפקיד העתידי שלו
השופט חנן מלצר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חנן מלצר כיהן כשופט בבית המשפט העליון בשנים 2007-2021, וכמשנה לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. בין היתר שימש גם כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית של הבחירות לכנסת ה-21 וה-22. לאחר פרישתו מבית המשפט העליון, הודיעה מגדל אחזקות כי הא יתמנה לדירקטוריון בחברה.

על פי ההודעה,  ב-16 במארס תתאסף האסיפה הכללית של מגדל ותאשר את המינוי. התנאים של השופט בדימוס נדיבים במיוחד: למשרה של 66% יקבל מלצר 159 אלף שקל ברוטו. בין השאר הוא יהנה גם מרכב צמוד ועוד הטבות נוספות.

במקביל לתפקידו כיו"ר מגדל, יהיה רשאי מלצר לעסוק גם בהוראה ומחקר באוניברסיטה, נשיאות מועצת העיתונות (בהתנדבות), גישורים ובוררויות בארץ ובחו"ל, מתן חוות דעת בתחום החוקתי/מנהלי לגופים שאינם פיננסיים, ייעוץ לחברה בתחום הרפואי על רישוי ולהסדרת זכויות קנייניות, ייעוץ בתחום דיני הפרטיות למיזם סייבר וכן נשיא מועצה ייצוגית בעמותה בשלבי ייסוד, אשר אמורה להציג מחקרים והסדרים תקניים בתחומי הבניה והתשתיות (בהתנדבות).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן