הג'וב החדש של שופט בית המשפט העליון לשעבר חנן מלצר

עובר מעולם המשפט לעולם העסקים: שופט העליון בדימוס ימונה בימים הקרובים ליו"ר דירקטוריון "מגדל אחזקות", זאת אחרי פרישתו של היו"ר היוצא שלמה אליהו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/01/22 16:22 טז בשבט התשפב

הג'וב החדש של שופט בית המשפט העליון לשעבר חנן מלצר
חנן מלצר, עובר לעולם הביטוח, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

9 חודשים אחרי שפרש משיפוט בבית המשפט העליון, השופט בדימוס חנן מלצר צפוי להתמנות בימים הקרובים באופן רשמי ליו"ר דירקטוריון "מגדל אחזקות", כך על פי הודעת החברה היום (ג') לבורסה לניירות ערך.

יו"ר הדירקטוריון היוצא שלמה אליהו הודיע לאחרונה על כוונתו לסיים את תפקידו, וביקש כי הדירקטוריון יאשר את כינוס האסיפה הכללית בה ימונה שופט בית המשפט העליון בדימוס, חנן מלצר, לכהונה כדירקטור וכיו"ר דירקטוריון החברה. אליהו נימק את הצעתו ואמר כי, "נוכח כישוריו, מומחיותו וניסיונו הרב, גם בתחום העסקי ובתחום הממשל התאגידי". שלמה אליהו ימשיך לכהן כדירקטור בחברה.

דירקטוריון החברה אישר את כינוס האסיפה הצפויה להתקיים כבר בימים הקרובים, בנוסף לפרישתו של מר אליהו מתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה אשר תיכנס לתוקף עם מינויו של השופט בדימוס מלצר לתפקיד יו"ר הדירקטוריון.

שני החלטות נוספות התקבלו במסגרת ישיבת הדירקטוריון: ד"ר גבי פיקר מונה למנכ"ל זמני לחברה עד לכניסתו לתפקיד של רו"ח יוסי בן ברוך. במסגרת האסיפה הכללית הצפויה יובא לאישור גם מינויה של ד"ר קרן בר חווה כדירקטורית בחברה.