מביך: ישראלים עומדים מאחורי מתקפות סייבר נגד איחוד האמירויות

לא נעים: לצד הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, האקרים ישראלים רבים מנצלים את החברה החדשה של ישראל כמטרה למתקפות סייבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/22 15:56 ב באדר א'

מביך: ישראלים עומדים מאחורי מתקפות סייבר נגד איחוד האמירויות
האקר, צילום: shutterstock

הסכמי השלום ההיסטוריים במסגרת הסכמי אברהם הביאו פריחה בשיתופי הפעולה המסחריים בין ישראל לאיחוד האמירויות, אבל לצד העסקים הכשרים, יש מי שמוצא באיחוד האמירויות הזדמנויות לעוקץ ומתקפות סייבר.

ראש מערך הסייבר הלאומי הפורש, יגאל אונא, חושף היום בראיון לגלי צה"ל כי איחוד האמירויות התלוננה בפני ישראל כי רוב מתקפות הסייבר בשטחה מתבצעות בידי האקרים ישראלים. בדיקה שערכה משטרת ישראל בעקבות נתונים שנמסרו מידי הנסיכות אישרה את הטענות.

אונא הוסיף ואמר: "מה שהופך אותנו למעצמת סייבר זה האופי הישראלי - ה'ביחד' שלנו הוא המפתח להגנת סייבר. החוכמה של כל ההתארגנויות הטובות בסייבר, כמו 8200, היא למצוא גאונים ולחבר אותם כדי שיתרגמו את הניצוץ שלהם למשהו עוצמתי".

לצד המתקפות, השבוע לראשונה בהיסטוריה, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, הגיעו לביקור נשיאותי באיחוד האמירויות בהזמנת שליט איחוד האמירויות בפועל, יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד.


(הנשיא הרצוג בביקור באמירויות).

במסגרת הביקור, ביקר הנשיא באבו דאבי ודובאי וערך פגישות רשמיות עם יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד; עם שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי השייח' עבדאללה בן זאיד; עם סגן הנשיא, ראש הממשלה ושר ההגנה של איחוד האמירויות ושליט דובאי, השייח' מוחמד בן ראשד אאל מכתום; עם הנציב הכללי של אקספו 2020 ושר הסובלנות והדו-קיום, השייח׳ נהיאן בן מובארק אל נהיאן, עם נציגי המגזר העסקי ועם נציגי הקהילה היהודית.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן