לראשונה בהיסטוריה: נשיא מדינת ישראל יקיים ביקור נשיאותי באיחוד האמירויות

יצחק הרצוג יקיים ביקור נשיאותי באיחוד האמירויות, וייפגש עם שליט איחוד האמירויות בפועל, יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד, שליט דובאי, בכירי ממשל והקהילה היהודית. הנשיא עתיד לפתוח את "יום ישראל" ב"אקספו 2020" בדובאי

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/01/22 18:00 כג בשבט התשפב

לראשונה בהיסטוריה: נשיא מדינת ישראל יקיים ביקור נשיאותי באיחוד האמירויות
הרצוג עושה היסטוריה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

היסטוריה נשיאותית. נשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג יקיים ביקור נשיאותי ראשון באיחוד האמירויות. אל הביקור שייערך בתאריכים כ"ח-כ"ט בשבט, 30-31 בינואר 2022, תצטרף רעייתו של הנשיא, מיכל.

הביקור ייערך בהזמנת שליט איחוד האמירויות בפועל, יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד, ובמהלכו יבקר הנשיא באבו דאבי ודובאי ויערוך פגישות רשמיות עם השייח' מוחמד בן זאיד; עם שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות, השייח' עבדאללה בן זאיד; עם סגן הנשיא, ראש הממשלה ושר ההגנה של איחוד האמירויות ושליט דובאי, השייח' מוחמד בן ראשד אאל מכתום ועם נציגי הקהילה היהודית. במהלך הביקור הנשיא יפתח את "יום ישראל" בתערוכת האקספו 2020 המתארחת בדובאי. 

נשיא המדינה יצחק הרצוג, אמר לקראת ביקורו הראשון: "אנחנו זוכים לעשות היסטוריה בקיום ביקור ראשון של נשיא מדינת ישראל באיחוד האמירויות. הביקור החשוב הזה מתקיים בתקופה בה העם בישראל והעם באמירויות שוקדים על הנחת יסודות לעתיד חדש משותף".

"אני מאמין כי שותפות חדשה ואמיצה זו תביא לשינוי חיובי במזרח התיכון ותעורר השראה באזור כולו. עם שוחר שלום אנו, ויחד נרחיב את מעגל השלום ההיסטורי של הסכמי אברהם והשלכותיו, ניצור עולם טוב יותר, סובלני יותר ובטוח יותר למען הדורות הבאים. אני מודה לשייח' מוחמד בן זאיד על הזמנתו האדיבה שהיא הזדמנות היסטורית להעמקת קשרי הידידות בין עמינו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן