משה קצב שובר שתיקה בראיון לכלי תקשורת באיראן

כחמש שנים לאחר שחרורו המוקדם מהכלא, הנשיא לשעבר בראיון ראשון. את הראיון נתן קצב לכלי תקשורת איראני הפועל מלונדון ומחזיק בשלוחה בישראל | צפו בפרומו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/22 09:24 ב באדר א'

משה קצב שובר שתיקה בראיון לכלי תקשורת באיראן
קצב יוצא מהכלא, צילום: פלאש 90. אלוני מור

משה קצב, נשיא מדינת ישראל לשעבר, שובר שתיקה ומעניק ראיון ראשון לאחר המשפט והיציאה מהכלא. את הראיון נתן קצב לכלי התקשורת האיראני הפועל מלונדון ומזוהה עם האופוזיציה "אירן אינטרנשיונל". את קצב ראיין באבק יצחקי, כתב הערוץ בישראל, והראיון ישודר ביום ראשון.

https://mobile.twitter.com/IranIntl/status/1488889952943448074?cxt=HHwWlIC9rcLhzKkpAAAA

בפרומו מציגים את קצב אומר כי התפקיד והשליחות של המשטר באירן הפכו להרסניים - ומטרתם הרס השלום באזור. עוד אומר קצב כי הוא עדיין מאמין שיבוא היום בו היחסים בין ישראל ואירן יחזרו להיות חבריים. כך דווח ב-N12. כזכור, קצב שוחרר מהכלא לפני כחמש שנים, וכיום הוא מתגורר בקריית מלאכי. קצב לא התראיין מאז היציאה מהכלא ושומר על פרטיותו בקנאות.

לפני שחרורו המוקדם הודיעו בוועדת השחרורים: "לאחר שחברי הועדה בחנו את כלל הטענות שנטענו בפניהם, את כל המסמכים שהוגשו בפניהם ושבו ועברו על הפרוטוקולים וההחלטות שניתנו בעניינו של האסיר, אנו מגיעים למסקנה כי בשלה השעה להורות על שחרורו של האסיר וכי תכנית רשות שיקום האסיר יש בכוחה לאיין את מסוכנותו ויש לראות בה משום המשך להליך הטיפולי הנוסף שעבר האסיר בכלא, וזאת לאחר שהתרשמו מכנות דבריו של האסיר בפניהם, ולאחר שעמד בציפיות שתלו בו חברי הוועדה בהחלטה השנייה".