ניצן הורוביץ נגד הרב אבינר: "הגן על האנס משה קצב"

יו"ר המחנה הדמוקרטי ממשיך בקמפיין התוקפני נגד רבני הציונות הדתית. הפעם הקורבן הוא ראש ישיבת עטרת כהנים: "אם אנחנו לא נתעורר בזמן, שלמה אבינר יחנך את הילדים". הרב אבינר בתגובה: "רצה לקלל ונמצא מברך"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 30/08/19 09:44 כט באב התשעט

ניצן הורוביץ נגד הרב אבינר: "הגן על האנס משה קצב"
הרב שלמה אבינר, צילום: צילום מסך

יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ ממשיך במסע התוקפני שלו נגד רבני הציונות הדתית. אחרי שאמר דברים קשים כנגד: הרב שמואל אליהו, הרב אלי סדן, הרב דוב ליאור והרב יגאל לוינשטיין - המטרה של יו"ר מרצ הפעם היא הרב שלמה אבינר.

"ששה מיליון ש"ח. זה הסכום שעבר מהכיס שלנו לישיבה של ה"רב" שלמה אבינר בשלוש השנים האחרונות", כותב הורוביץ בדף הפייסבוק שלו. "הרב אבינר הוא רב רב פעלים: הוא פקפק ביהדות של עולים מרוסיה ומאתיופיה, הוא הקים את ארגון "עצת נפש", שמתעסק בטיפולי המרה, הוא הפיץ את המשנה שלו, שעל פיה לנשים אסור להרצות בפני גברים, אסור להספיד בלוויות ואסור להתגייס לצה"ל".

ניצן הורוביץ

ניצן הורוביץצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הורוביץ ממשיך וכותב: "ואם זה לא מספיק, הוא גם הגן על האנס משה קצב, רק כי השופט ששפט אותו הוא ערבי. שילוב יוצא דופן בין שובניזם וגזענות. ובמי עוד הוא תמך? בנפתלי בנט. לא רק תמך, אלא גם סייע לו לכבוש את ראשות הבית היהודי. אם אנחנו לא נתעורר בזמן, שלמה אבינר ואנשים כמוהו יחנכו את הילדים והילדות שלנו".

הרב אבינר לא נשאר חייב והגיב בחשבון הטוויטר שלו: "כיצד להתייחס לראש המחנה הדמוקרטי שכתב קללות על הרב? – רצה לקלל ונמצא מברך. גם ברוך יהיה. יהודי טוב: גר בארץ, שירת בצה"ל, לחם עבור עניים".