וואטסאפ תחסוך לכם זמן בחיפוש ושליחת מדיה

אחד השימושים המרכזיים באפליקציית העברת המסרים וואטסאפ הוא העברת סרטונים ותמונות. בוואטסאפ שוקדים בימים אלה על עדכון חדש שיקל עליכם באיתור ושליחת המדיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/22 09:01 כה בשבט התשפב

וואטסאפ תחסוך לכם זמן בחיפוש ושליחת מדיה
צילום: shutterstock

וואטסאפ היא אפליקציית העברת המסרים המובילה בשימוש יומיומי ובמספר המשתמשים. האפליקציה מנהלת לרובנו את החיים, אם בסתם התכתבות, יצירת קבוצות למטרות שונות - משפחה, חברים, לימודים או עבודה, ואפילו גם כדי לקבל עדכוני חדשות במהירות.

"תוכלו לגשת במהירות לתמונות האחרונות שצילמתם, מבלי שתצטרכו לגלול את כל הגלריה"

אחד השימושיים המרכזיים באפליקציה הוא שליחת מדיה, GIF, תמונות וסרטונים. בשדרוג חדש שעדיין בפיתוח ופורסם היום באתר webetaifno, דווח שוואטסאפ משדרגת ומייעלת את אפשרויות שיתוף המדיה באפליקציה. בשדרוג החדש, אם תצלמו תמונות וסרטונים מתוך הצ'אט, יקפוץ לכם מסך מפוצל עם שני לשוניות, "לאחרונה" ו"כללי" כפי שתוכלו לראות בתמונה למטה.

העדכון החדש

העדכון החדש צילום: wabetainfo

אם תבחרו 'לאחרונה', תוכלו לגשת במהירות לתמונות האחרונות שצילמתם, מבלי שתצטרכו לגלול את כל הגלריה כדי למצוא את קבצי המדיה המבוקשים. הפיצ'ר החדש יאפשר גם לבחור תמונות וסרטונים מרובים. וואטסאפ עדיין לא עדכנו מתי הוא יגיע למשתמשים, אך נראה שיש למה לחכות.

כך תצלמו מתוך האפליקציה

כך תצלמו מתוך האפליקציה צילום: צילום מסך

לאחרונה שיפרו גם בוואטסאפ את יכולת העברת הנתונים מאנדרואיד לאייפון, עם הפרסום של גוגל פרסמה כי במערכת ההפעלה החדשה שלה אנדרואיד 12, תוכלו להעביר את היסטוריית הצ'אט שלכם היישר למכשיר החדש ובקלות.