אחרי שהשתתף במסיבה בלי מסיכה ונדבק בקורונה | עידן רול מגיב: "הייתי נמנע מהמסיבה"

סגן שר החוץ תועד ללא מסכה ונדבק בקורונה, בראיון ראשון הוא מגיב: "אני לא מרגיש שצפצפתי. אני לא בן אדם שמצפצף על נהלים. חשוב לי להקפיד על הנחיות הקורונה וזה חלק מהתפקיד שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/22 14:08 כד בשבט התשפב

אחרי שהשתתף במסיבה בלי מסיכה ונדבק בקורונה | עידן רול מגיב: "הייתי נמנע מהמסיבה"
עידן רול, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתחילת החודש התגלה כי סגן שר החוץ, עידן רול, נדבק בקורונה, זאת לאחר שתועד במהלך מסיבות השנה האזרחית החדשה רוקד ללא מסכה בהתקהלות צפופה. בראיון שהעניק אמש (ג') לחדשות 14, התייחס רול לראשונה לאירוע ואמר: "אולי בדיעבד הייתי נמנע מהמסיבה".

"אני חושב שברמה של דוגמה אישית, הייתי צריך לשמש דוגמה אישית טובה יותר. אני חושב שזה חלק מהתפקיד שלנו. גם לבחון את עצמנו וגם לומר: 'אוקיי, אולי הייתי בדיעבד עושה דברים אחרת ונמנע מהמסיבה'", אמר רול והוסיף, "אני לא מרגיש שצפצפתי. אני לא בן אדם שמצפצף על נהלים. חשוב לי להקפיד על הנחיות הקורונה וזה חלק מהתפקיד שלנו". 

כזכור, שר הבריאות הורוביץ הגיב לדברים באופן עקיף. "מערכת הבריאות מנגישה את החיסונים (מאות נקודות חיסון בכל הארץ), מביאה תרופות, משקיעה מאמץ גדול בהסברה, קובעת כללים והמלצות, בודקת, עורכת מחקרים ומטפלת בחולים", כך אמר ניצן הורוביץ בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו. "בזכות העבודה העצומה הזו ישראל במקום מהטובים בעולם, אבל זה לא יכול להחליף את האחריות האישית של כל אדם בוגר לעצמו ולסביבתו".