אחרי שתועד במסיבה ללא מסכה: עידן רול חיובי לקורונה

אחרי שספג ביקורת ציבורית וננזף על ידי שר החוץ יאיר לפיד על כך שרקד במסיבה ללא מסיכה, סגן שר החוץ נמצא חיובי לנגיף הקורונה ונכנס לבידוד

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/01/22 13:09 ב בשבט התשפב

אחרי שתועד במסיבה ללא מסכה: עידן רול חיובי לקורונה
ח"כ עידן רול, צילום: פלאש 90

סגן שר החוץ עידן רול ערך אמש (ב') בדיקת קורונה בעקבות חשיפה של בעלו, הראל סקעת, לחולה מאומת שהיה חלק מצוות ההפקה בהופעה שלו. היום התקבלו התוצאות, סגן השר רול נמצא חיובי לקורונה ונכנס לבידוד בהתאם להנחיות. 

סגן השר עובד במתכונת קפסולות בהתאם להנחיות משרד החוץ. כל העובדים שבאו איתו במגע יעברו בדיקת קורונה היום. סגן השר רול לא היה בישיבת הסיעה של יש עתיד אמש ולא בא במגע עם חברי כנסת השבוע.

בתחילת השבוע פורסם כי העלייה הקשה בתחלואה לא מונעת מחברי הממשלה להתקהל. סגן שר החוץ, עידן רול מיש עתיד, תועד במהלך מסיבות השנה האזרחית החדשה רוקד ללא מסכה במהלך מסיבה צפופה. 

בן זוגו, הזמר הראל סקעת, העלה סרטון לאינסטגרם ולאחר מכן מחק אותו. מלשכתו של סגן שר החוץ נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שנערך על פי הנהלים, כשבנוסף כל המשתתפים בו ערכו בדיקת קורונה ביום האירוע ליתר ביטחון". 

שר הבריאות הורוביץ הגיב לדברים באופן עקיף. "מערכת הבריאות מנגישה את החיסונים (מאות נקודות חיסון בכל הארץ), מביאה תרופות, משקיעה מאמץ גדול בהסברה, קובעת כללים והמלצות, בודקת, עורכת מחקרים ומטפלת בחולים", כך אמר ניצן הורוביץ בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו. "בזכות העבודה העצומה הזו ישראל במקום מהטובים בעולם, אבל זה לא יכול להחליף את האחריות האישית של כל אדם בוגר לעצמו ולסביבתו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן