מתכנן מחאה חדשה? גדי וילצ'רסקי נגד מדיניות הממשלה: "הפתרונות יגיעו מהאזרחים, תחזיקו חזק"

הקומיקאי והמועמד לשעבר במפלגת זהות פירסם פוסט בפייסבוק שלו ובו הוא יוצא נגד הממשלה ומדיניות הקורונה בה היא נוקטת: "מה לדעתכם יחליט לעשות סטודנט שחש ברע אבל יודע שאם ייבדק ויימצא חיובי - ייאלץ להתפלל שמועד ב' או ג' יעבור בשלום?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/22 15:36 ט בשבט התשפב

מתכנן מחאה חדשה? גדי וילצ'רסקי נגד מדיניות הממשלה: "הפתרונות יגיעו מהאזרחים, תחזיקו חזק"
גדי וילצ'רסקי, צילום: פלאש 90

עידן מור, המוכר בשם הבמה גדי וילצ'רסקי, הוביל בעבר מספר מחאות חברתיות והשתתף בין היתר במחאה החברתית של שנת 2014 והוביל מחאה בנוגע ללגליזציה של הקנאביס בישראל. כעת, עם פריצתו של הגל החמישי והמשך התפשטות האומיקרון, מור פירסם פוסט זועם כנגד התנהלות הממשלה.

"תקופה מעניינת אין ספק"

בפוסט כותב מור: "המדינה מסרבת לפצות עכשיו את העצמאים שמפסידים הכנסות בעקבות המצב. מה לדעתכם יחליט לעשות עצמאי שמרגיש לא טוב אבל יודע שאם ייבדק ויימצא חיובי - יפסיד אלפי שקלים? חלק מהמוסדות האקדמיים מתעקשים עכשיו על בחינות פרונטליות. מה לדעתכם יחליט לעשות סטודנט שחש ברע אבל יודע שאם ייבדק ויימצא חיובי - ייאלץ להתפלל שמועד ב׳ או ג׳ יעבור בשלום?".

"מישהו מוכן להיות כאן המבוגר האחראי, או שפשוט נמשיך להיות מופקרים איש איש לגורלו? זה מה שקורה כשאת המפתחות מחזיק ראש ממשלה שלא עובר מחר את אחוז החסימה, גם לא לראשות ועד הבית. כנראה שהפתרונות יגיעו מהאזרחים. תקופה מעניינת אין ספק. תחזיקו חזק", חותם מור.

כזכור, במסגרת הבחירות לכנסת העשרים ואחת שהתקיימו במרץ 2019 התמודד במקום ה-18 במפלגת זהות שלא עברה את אחוז החסימה. גם לקראת הבחירות לכנסת ה-22 בספטמבר 2019 הוא התמודד לכנסת, כשעזב את זהות ועבר למפלגת אדום לבן של עמי פינשטיין, שם הוצב במקום הרביעי, אך גם זו לא עברה את אחוז החסימה.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן