אורנה בנאי תצטרף לעונה החדשה של תכנית הסאטירה "עד כאן"

אורנה בנאי תצטרף לעונה השישית של התכנית ותתפוס את מקומה בצד השמאלי של השולחן. בעונה החדשה יהיו מספר שינויים כאשר בצד שמאל יחברו אורנה בנאי, נלי תגר ולאה לב, לאבי אטינגר, גדי וילצ'רסקי ומעיין בלום. בימין אין שינוי: נדב אבוקסיס, רועי לוי, יותם זמרי, נועם פתחי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/20 10:25 יג בטבת התשפא

אורנה בנאי תצטרף לעונה החדשה של תכנית הסאטירה "עד כאן"
אורנה בנאי, צילום: רון קדמי

"עד כאן", פאנל הסאטירה של כאן 11 חוזר לעונה חדשה, שישית במספר, שתשודר עד הבחירות וקצת אחריהן. העונה הנוכחית תמשיך בפורמט של העונות הקודמות: הפאנל מחולק לשניים, שהם שני צדי המפה הפוליטית והחברתית - ימין ושמאל, כשבכל צד יושבים שלושה קומיקאים מתחלפים. מימין: יותם זמרי, נעם פתחי, נדב אבקסיס ורועי לוי. משמאל: אבי אטינגר, גדי וילצ'רסקי, נלי תגר (מיד עם שובה מחופשת לידה), והתוספת המפתיעה לעונה זו... אורנה בנאי. בנוסף ,מעיין בלום ולאה לב יגיחו להופעות אורח.

בנאי אמרה כי היא שמחה ואף נרגשת להצטרף לתאגיד ולתוכנית ״עד כאן״, "תכנית סאטירה שגם מאוד מצחיקה וגם נותנת בראש. הפאנילסטים מוכשרים מאוד ואני אוהבת שם כמעט את כולם".

את התוכנית מנחה, מיכאל הנגבי, שמכריז בסוף כל סיבוב על מנצחים: ימין או שמאל. גם בעונה זו האקטואליה הבלתי פוסקת תתורגם לסדרה של משחקונים על אנשי ואירועי השעה, עם סבבי פאנצ'ים, פינות אילתור, גאגים על המסך הירוק ועוד. כשכל העיניים נשואות ליום הבחירות, עונה זו תתחדש בפינה חדשה שתתעמק בסקרים, ואף תפיק סקרים מיוחדים לתכנית על ידי סוקר מומחה. הפאנל גם יתייחס לקטעי הווידאו הבולטים של השבוע בטלוויזיה וברשת, וכמיטב המסורת - יארח אורחים באולפן. 

עד כאן" תעלה ביום שלישי, 19 לינואר 2021 , ב- כאן 11 וכאן דיגיטל.