תקיפת חיים מזרחי: שלושה שוטרים נחקרו באזהרה במח"ש

לאחר שביום רביעי האחרון נעצר חיים מזרחי באלימות קשה על ידי שוטרים על לא עוול בכפו, שלושה שוטרים נחקרו באזהרה במח"ש. הם הורחקו לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/22 20:22 ז בשבט התשפב

תקיפת חיים מזרחי: שלושה שוטרים נחקרו באזהרה במח"ש
מזרחי במשרדי מח"ש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שביום רביעי האחרון נעצר חיים מזרחי באלימות קשה על ידי שוטרים על לא עוול בכפו, המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי היא חקרה היום (א') באזהרה שלושה שוטרים, ביניהם קצין, בחשד לתקיפה של אזרח בעת מעצרו בשכונת גאולה בירושלים בשבוע שעבר.

השוטרים נחקרו גם בחשד לשיבוש מהלכי משפט, ובסיום החקירה הורחקו השלושה לארבעה ימים מתחנות המשטרה. נאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בנוגע לחקירה והחקירה עודנה נמשכת.

ביום רביעי האחרון הבחין חיים מזרחי ברכב שפגע ברכבה של אישה בירושלים והמשיך בנסיעה. מזרחי, בחור ישיבה בן 19, ניגש לפוגע וסימן לו על התאונה. אלא שהתברר כי הרכב הוא רכב בילוש משטרתי, והשוטרים שבו עצרו את חיים באלימות קשה.

המקרה תועד על ידי מצלמות האבטחה באיזור, שגילו את הסיפור במלואו. השופטת שהייתה אמורה להאריך את מעצרו, מתחה ביקורת קשה על המשטרה והורתה לשחררו. מזרחי סובל ממספר חבלות והוא שיתף: "לא עשיתי כלום, אפשר לאזוק אותי – אבל לשבור לי את העצמות?".

"הם שמו אותי על רצפת הניידת ודרכו עלי. נתנו לי אגרופים וצחקו. זה הכי משפיל שיש בעולם. הבלש צחק עם הנהג מקדימה 'הנה תפסנו עוד אחד' תוך כדי שהוא נותן לי אגרופים", המשיך לספר. "בתחנת המשטרה ביקשתי כוס מים ובמשך כל הלילה לא הביאו לי, רק צחקו עלי. זה הכי משפיל שיש. עשר שעות הושיבו אותי על כיסא ופשוט לא התייחסו אלי. גם לעורך דין שלי לא נתנו להיכנס, אפילו שהוא הראה להם תיעודים. השוטרים ידעו שאני צודק ולא עשיתי כלום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן