לקראת ההילולה: איילת שקד במתחם הבבא סאלי

שרת הפנים הגיעה לביקור במתחם הקבר בנתיבות לקראת ההילולה שתתקיים הערב, "מאמינה שהמתפללים הרבים ישמעו להנחיות הבטיחות והנחיות הקורונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/22 13:10 ג בשבט התשפב

לקראת ההילולה: איילת שקד במתחם הבבא סאלי
איילת שקד, צילום: דוברות

שרת הפנים, איילת שקד, הגיעה הבוקר (ד') לביקור במתחם קבר הבאבא סאלי זצ"ל בנתיבות יחד עם ראש העיר, יחיאל זוהר, לקראת ההילולה שמתקיימת היום, זאת לאחר לאחר שקיומה הוטל בספק בשל בעיות האבטחה במקום וחשש ממקרה דומה לאסון מירון. 

איילת שקד

איילת שקד צילום: דוברות

"בעקבות דרישות בטיחות מחמירות לקיום ההילולה המסורתי של הבאבא סאלי זצ"ל שמתקיימת מידי שנה, משרד הפנים נרתם והעביר 700,000 אלף שקלים כדי שההילולה תתקיים כסדרה ולפי כל דרישות האבטחה", אמרה שקד, "ראש העיר לקח על עצמו לנהל את האירוע המורכב הזה ואני מקווה ומאמינה שהמתפללים הרבים ישמעו להנחיות הבטיחות והנחיות הקורונה". 

הנחיות למשתתפים בהילולת הבאבא סאלי

במהלך ימי האירוע לא תותר כניסת קהל לתוך הציון אלא במתחם סביבו. על מנת לאפשר קיום האירוע, תוך שמירה על בריאות החוגגים, תותר  כניסה למקום לבעלי תו ירוק או בדיקה קרונה בתוקף. יש לבצע את הבדיקות בטרם הגעה לאירוע,  ויש להכין ולהציג התיעוד בכניסה. במהלך השהיה באזור יש לעטות מסכות. בכניסה למתחם יערך ויסות קהל לשרוולי המתנה שיחולקו לקבוצות שיכנסו למתחם סביב ״הציון״, ל-7 דקות בלבד.