בנט על פגישת גנץ-אבו מאזן: "לא ראיתי מקום לאסור"

ראש הממשלה התייחס לפגישה של שר הביטחון עם יו"ר הרשות הפלשתינית בביתו בראש העין ואמר כי היא נעשתה באישורו. אבל, "אני יכול להגיד באופן אישי, לי אין כוונה לפגוש את אבו מאזן משלל סיבות שפירטתי בעבר"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/01/22 20:50 כט בטבת התשפב

בנט על פגישת גנץ-אבו מאזן: "לא ראיתי מקום לאסור"
צילום: פלאש 90

בשבוע שעבר נפגש שר הביטחון, בני גנץ,  עם יו"ר הרשות הפלשתינית מחמוד עבאס, בביתו שבראש העין. מלשכת שר הביטחון נמסר כי השניים דנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות השונות שעל הפרק. בפגישה שנערכה בחלקה בארבע עיניים, נכחו מתאם הפעולות בשטחים האלוף רסאן עליאן, השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלשתינית חוסיין א-שייח' וראש שירותי הביטחון הפלשתיניים, מאג'ד פארג'.

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לנושא הערב (א') במסיבת עיתונאים שכינס עקב התפרצות זן האומיקרון, ואמר כי זה נעשה באישורו המלא. שר הביטחון דיבר איתי מראש ובהחלט לא ראיתי מקום לאסור כולל המיקום. אבל יש עמדות שונות בממשלה, אנחנו ממשלה מעורבת של שמאל וימין וזה חלק מהחיים. שר הביטחון אחראי על מתן ביטחון ביהודה ושומרון ויש סל כלים וחלק לגיטימי זה פגישה כזאת". 

עוד המשיך ראש הממשלה ואמר כי "גבולות הגזרה לפגישה היו מאוד ברורים, ביטחוני וכלכלי אבל לא מדיני. אני יכול להגיד באופן אישי, לי אין כוונה לפגוש את אבו מאזן משלל סיבות שפירטתי בעבר". גנץ עדכן את אבו מאזן במהלך הפגישה בת השעתיים וחצי, כי בכוונתו "להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי", כפי שסוכם בפגישתם הקודמת שהתקיימה ברמאללה בסוף חודש אוגוסט. שר הביטחון הדגיש את האינטרס המשותף בחיזוק התיאום הביטחוני והשמירה על היציבות הביטחונית, ומניעת טרור ואלימות.

(בנט במסיבת העיתונאים)