"הילדים שלי איבדו עוד אבא": יפי ולדר נפרדת מחיים ולדר

אלמנתו של צביקי ולדר נפרדת בסטורי מחיים ולדר לאחר ההתאבדות. "לא מאחלת לאף אחד מכם לעבור את מה שאנחנו עוברים. לא מאחלת לאף אחד מכם לבוא לספר לילד יתום שהאיש שהכי קרוב אליו מת. באופן פתאומי, ובלי הכנה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 30/12/21 09:02 כו בטבת התשפב

"הילדים שלי איבדו עוד אבא": יפי ולדר נפרדת מחיים ולדר
חיים ולדר, צילום: באדיבות המצלם

 

החברה הדתית סוערת בעקבות התאבדותו של חיים ולדר, מי שהיה דמות חינוכית נערצת וסופר מצליח. ביום שני האחרון התאבד ולדר בסמוך לקבר בנו לאחר שנחשפו העדויות הקשות נגדו. כלתו של חיים ולדר נפרדה ממנו בסטורי באינטגרם אתמול (ד'). יפי ולדר היא אלמנתו של צביקי ולדר, בנו של חיים ולדר, שנפטר לפני כשנתיים.

"ברוך דיין האמת. הילדים שלי איבדו עוד אבא. אני איבדתי איש שהיה קרוב אליי במיוחד", היא פתחה. "איזה תענוג בימים אלה, לפתוח את הרשתות החברתיות ולראות את כל הנאצות עליו", היא כותבת בציניות. "לא מאחלת לאף אחד מכם לעבור את מה שאנחנו עוברים. לא מאחלת לאף אחד מכם לבוא לספר לילד יתום שהאיש שהכי קרוב אליו מת. באופן פתאומי, ובלי הכנה".

היא שיתפה כי "הזעקות של הילדים היתומים שלי מגיעות עד לב השמים. איתמר - אמר לי אתמול: אמא, תשמרי על עצמך הכי חזק בשבילי, את היחידה שנשארה לי. חיים ולדר, שווער יקר, אני מצטערת שככה זה נגמר בשבילך".

אתמול פרסמנו כי הרב שלמה אבינר יצא נגד ההתנהלות של הרב שמואל אליהו בפרשייה, ובין היתר אמר: ""לא לפרסם בתקשורת על ספקות, וגם על וודאי אין לפרסם". הוא הוסיף: "הבן אדם הזה, הרגו אותו, חיסלו אותו, רצחו אותו. גם אם זה אמת". הרב אבינר המשיך: "ואם הוא עשה עבירה, אז עשה עבירה, עשר עבירות. זה מצדיק לפרסם?". בין השאר, הרב פוסק כי מותר לקרוא בספריו של ולדר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן