שירלי פינטו על הגעתה למליאה אחרי הלידה: "הכל הולך, גם לסכן תינוקות"

חברת הכנסת מימינה לא הצליחה למצוא קיזוז כיוון שמאזן גנאים טס לירדן, ונאלצה להגיע לכנסת למרות חופשת הלידה. "זה נשמע סביר להעמיד בסיכון (גבוה ומיותר) הידבקות אמא לתינוקת בת פחות מחודש?"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 27/12/21 19:58 כג בטבת התשפב

שירלי פינטו על הגעתה למליאה אחרי הלידה: "הכל הולך, גם לסכן תינוקות"
שירלי פינטו והתינוקת במליאה, צילום: נועם מוסקוביץ' דוברות הכנסת

הכנסת סערה היום (ב') עם כניסתו לבידוד של ראש הממשלה נפתלי בנט, עקב הידבקות בתו בנגיף הקורונה והחשש כי היא נשאית של זן האומיקרון. עקב לחץ כבד של האופוזיציה, מתקיים דיון 40 החתימות, והצעות חוק קריטיות צפויות לעלות להצבעה. 

בית היתר, חוק החשמל, פתיחת קונסוליה פלשתינית בירושלים וחוק הגיוס. עוד חברה מימינה שאמורה הייתה להישאר בבית מגיעה למשכן. חברת הכנסת שירלי פינטו, שנמצאת בחופשת לידה, תגיע להצבעות זאת כיוון שחבר הכנסת מאזן גנאים מרע"מ נמצא בירדן ולא קיבל קיזוז. 

"נניח והייתי איכשהו מקבלת את העובדה שהוקפצתי להצבעות במליאה, שוב, בזמן משכב לידה (זה לא ״חופשה״ אגב), אבל דווקא עכשיו?", אמרה פינטו בתגובה, "בזמן שישראל נמצאת בעיצומו של גל האומיקרון שלא פסח גם על משכן הכנסת, זה נשמע סביר להעמיד בסיכון (גבוה ומיותר) הידבקות אמא לתינוקת בת פחות מחודש? תודה לבבית ליו״ר האופוזיציה על שהגיע לשיאים חדשים של תת רמה, היעדר מנהיגות וקולגיאליות. עכשיו אני מבינה מה כוונת האופוזיציה: ״הכל למען הפוליטיקה״ - גם לסכן תינוקות - הכל הולך.