אלירן מלול נידון למאסר עולם על רצח מיכל סלה: "רצח באופן אכזרי את מי שהיתה רעייתו"

בית המשפט גזר את עונשו של הצעיר שרצח את אשתו לפני שנתיים, במהלך הדיון אמר, "אני רוצה להתנצל בפני הוריה של מיכל שאיבדו את היקר להם מכל. ולך הבת שלי, כואב לי שאת גדלה לתוך הטרגדיה הזו, אבל אני בטוח שיהין לך הכוחות לצמוח ולגדול"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/12/21 14:12 כב בטבת התשפב

אלירן מלול נידון למאסר עולם על רצח מיכל סלה: "רצח באופן אכזרי את מי שהיתה רעייתו"
אלירן מלול , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (א') עונש מאסר עולם על אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה ז"ל, עובדת סוציאלית בת 32 לעיני בתם בת שמונת החודשים לפני שנתיים. בחודש אוקטובר האחרון הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. "הנאשם רצח באופן אכזרי את מי שהייתה רעייתו, אישה צעירה ואם לתינוקת. אנחנו מחזקים ומחבקים את בני המשפחה ומקווים שתוצאת המשפט תחזק ותקדם את המאבק בתופעה הקשה של רצח נשים בידי בני זוגם", כך נמסר מהפרקליטות. 

"במשך שנתיים חוותה משפחתה של מיכל סלע ז"ל עינוי דין"

בנוסף, גזר עליו בית המשפט פיצוי מקסימלי לבתו בסך 258 אלף שקלים, ולראשונה מאז הרצח הביע את התנצלותו. "הייתי שמח לו הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה והנוראית". הוא פנה לבתו הקטנה, שגדלה אצל אחות של מיכל ואמר, "אני רוצה להתנצל בפני הוריה של מיכל שאיבדו את היקר להם מכל. ולך הבת שלי, כואב לי שאת גדלה לתוך הטרגדיה הזו, אבל אני בטוח שיהין לך הכוחות לצמוח ולגדול". 

"במשך שנתיים חוותה משפחתה של מיכל סלע ז"ל עינוי דין וסבל כתוצאה מהתנהלותו של הנאשם", אמרה עם ההרשעה, עו"ד רותי אלדר המייצגת את משפחתה של מיכל סלע ז"ל עם ההרשעה מטעם תכנית סנ"ה (סיוע למשפחות נפגעי המתה) של הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, "לכל אורך המשפט הפלילי הנאשם שתק או המציא גרסאות שקריות ומקוממות לאשר התרחש באותן 17 שעות נוראות שבסופן נמצאה מיכל ללא רוח חיים, מתבוססת בדמה עם חבלות בראשה, עשרות דקירות בכל חלקי גופה וסימני חנק על צווארה.

"רצח בנסיבות מחמירות באכזריות מיוחדת'"

הזוועה הזאת התרחשה בדלת אמות ביתה של מיכל, שאמור היה להיות מבצרה, כאשר בתה התינוקת נוכחת באותו מרחב, ואין לדעת מה ראתה, כיצד טופלה ומה עבר עליה.היום, הכריע בית המשפט את דינו של הנאשם והרשיעו ברצח 'בנסיבות מחמירות באכזריות מיוחדת'. סעיף אישום זה, בו הורשע אלירן מלול, נחקק במטרה לבטא את הסלידה החברתית ממעשה ההמתה האכזרי, לראות ולשמוע את הקורבן, תוך הכרה חברתית באכזריות המיוחדת שיש במעשה. אין ספק כי הרשעתו בעבירה זו של רצח בנסיבות מחמירות באכזריות מיוחדת היא צודקת ומתבקשת".