פעילת בעלי החיים מצטרפת למאבק על חומש

לקראת הצעדה שתתקיים היום בחומש, לרגל השבעה של יהודה דימנטמן הי"ד, הודיעה זוכת האח הגדול טל גלבוע, על כוונתה להצטרף לצעדה. יחד איתה מגיעים אלפי אנשים ובהם רבנים, אישי ציבור וח"כים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/21 15:21 יט בטבת התשפב

פעילת בעלי החיים מצטרפת למאבק על חומש
טל גלבוע, צילום: רועי שפרניק

טל גבלוע, זוכת האח הגדול ויועצת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, תצעד היום (ה') לחומש במלאות שבעה לרצח יהודה דימנטמן הי"ד. גלבוע הסבירה כי היא מגיעה עם האלפים כדי למחות נגד הכוונה לפנות את הישיבה בחומש. כמו כן, אתמול ניצלה גלבוע את השתתפותה בתוכנית הפטריוטים בערוץ "עכשיו 14", וקראה לאנשים נוספים לבוא, להשתתף ולצעוד יחד עם המשפחה ליישוב חומש.

"הירצחו של יהודה דימנטמן  הי"ד היכה את כולנו. עלם חמודות בן 25, אב,איש, אדם" מסבירה הבוקר גלבוע. לדבריה "המאורעות מיום הירצחו הם שגמלו בי את ההחלטה להגיע ולצעוד עם משפחתו, היום, משבי שומרון לחומש, הריסת המבנים, מעצר ראש הישיבה והכל לתוך השבעה שעוד טרם הסתיימה. ממשלת ישראל על חוסר רגישותה המשווע תביא עלינו גל טרור, פרס על רצח יהודים. דם יהודי אינו הפקר גם אם  ממש מתאמצים לעשות אותו ככזה. אני מגיעה היום לחמש לכבד את זכרו של יהודה הי"ד ולתמוך במשפחתו", הוסיפה גלבוע.

היום, כאמור, מתקיימת צעדת אלפים לעבר הישיבה בחומש. הצעדה יצאה בשעה 13:30 מהישוב שבי שומרון בו התגורר יהודה דימנטמן הי"ד. אלפים לוקחים חלק בצעדה עם משפחת דימנטמן לעבר ישיבת חומש בה למד יהודה. הצעדה תעבור גם במקום הפיגוע בו התחבאה חוליית המחבלים ומשם ביצעה את הירי לעבר הרכב בו הוא נסע. כאמור, בתום הצעדה תיערך אזכרה לזכרו של יהודה בהשתתפותם של האלפים יחד עם רבנים, אישי ציבור וחברי כנסת רבים.

נזכיר כי אתמול בצהריים נעצר ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע הכהן, בכניסה לירושלים. הרב אלישמע נעצר במחסום חיזמא בחשד להפרת חוק ההתנתקות אך שוחרר לאחר התערבותו של ראש מועצת שומרון, יוסי דגן. מעצר זה מצטרף למידע שהגיע לישיבה לפיו מיד בתום השבעה מתכוונת הממשלה להרוס את חומש ולהציב פלוגת מג"ב על מנת למנוע את חזרתם של התלמידים למקום.