איילת שקד: "יש טרור פלשתיני, בזה הממשלה צריכה לעסוק"

שרת הפנים הגיבה לדבריו של השר לביטחון פנים מעל דוכן הכנסת ואמרה כי הממשלה צריכה לעסוק בטרור הפלשתיני. לאחר שעופר כסיף הפריעה לה עם קריאות ביניים: "אתה קראת לי חלאה נאו נאצית, עשיתי לך טובה ולא תבעתי אותך דיבה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/12/21 13:58 יא בטבת התשפב

איילת שקד: "יש טרור פלשתיני, בזה הממשלה צריכה לעסוק"
איילת שקד, צילום: נועם מושקוביץ/דני שם טוב דוברות הכנסת

שרת הפנים איילת שקד הגיבה היום (ד') לדבריו של השר לביטחון פנים, עמר בר לב, כאשר התבטא בתחילת השבוע באשר לאלימות המתנחלים. במהלך נאומה במליאת הכנסת בנושא חוק החשמל, הגיבה שקד גם לבר לב, ואמרה כי "זו התבטאות שחוטאת למציאות". 

עוד הוסיפה, "צריך להבין, יש קמפיין שממומן בכסף של האיחוד האירופי, של ארגונים אנטישמיים שקוראים לעצמם ארגונים לזכויות אדם כדי להשחיר אותנו". באותו זמן חבר הכנסת עופר כסיף צעק קריאות ביניים ממקומו במליאה, והושתק על ידי יושב ראש הכנסת מיקי לוי שניהל את הדיון, ועל כך השיבה לו שרת הפנים: "אתה קראת לי חלאה נאו נאצית, באותה תקופה עשיתי לך טובה ולא תבעתי אותך דיבה כי לא היית אז חבר כנסת. אתה אולי חבר הכנסת היחידי במשכן שאני מסרבת לדבר איתו". 

לאחר מכן הוסיפה בכירת ימינה כי "יש טרור פלשתיני, כפי שקיים תמיד, שכולל זריקות אבנים על מכוניות, יריות ובקבוקי תבערה ובזה הממשלה צריכה לעסוק". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן