סער מגבה את שאשא ביטון: "קיבלה החלטות נכונות"

יו"ר מפלגת תקווה חדשה וסגן ראש הממשלה התייחס לפיטורי מנכ"ל משרד החינוך על ידי השרה, חברת מפלגתו, ואמר, "מלכתחילה לא היה ראוי לאמונה", עוד בירך על המינוי החדש של דלית שטראובר

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/12/21 09:14 יא בטבת התשפב

סער מגבה את שאשא ביטון: "קיבלה החלטות נכונות"
צילום: Gili Yaari/Flash90

שר המשפטים גדעון סער העניק הבוקר (ד') גיבוי מלא לחברת מפלגתו, ד"ר יפעת שאשא ביטון, כאשר פיטרה את מנכ"ל משרדה, יגאל סלוביק. "שרת החינוך קיבלה שתי החלטות נכונות", כתב סער בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו.

"הראשונה - להביא לסיום כהונת המנכ״ל (שמשתדל להוכיח מאז שמלכתחילה לא היה ראוי לאמונה). השנייה - למנות את דלית שטאובר, אשת חינוך מובהקת, מצוינת וערכית לתפקיד. יש לה גיבוי מוחלט גם מול קמפיין הפייק ניוז המאורגן והמופרך שמתנהל נגדה". גם שר החוץ יאיר לפיד הביע את דעתו בעניין, ומסר כי הוא "מביע אמון מלא בשרת החינוך, במקצועיות שלה וביושרתה. כל ההכפשות לא יעזרו, ממשיכים לשנות את המדינה יחד". 

יגאל סלוביק, פוטר ביום ראשון מתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך לאחר חודשים בודדים בתפקיד, זאת על רקע חילוקי דעות עם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. אמש (ג') בחרה השרה למנכ"לית המשרד את מי שכיהנה בתפקיד לפני כעשור, דלית שטאובר. מוקדם יותר התפטר יועץ הקורונה במשרד החינוך, יוגב נדב, שהיה אחראי על פרויקט החיסונים בבתי הספר.

"שטאובר הינה אשת חינוך מובילה ומוערכת, המכירה היטב את המערכת ותוביל איתי תהליכים משמעותיים. יכולותיה חשובות לקידום הנושאים המקצועיים ויציבות המערכת. אני שמחה שדלית נכנסת בתקופה המורכבת ותתרום מניסיונה העשיר וכישרונותיה הרבים", אמרה שאשא ביטון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן