עדכון חדש בטלגרם: מחיקת הודעות, התנתקות מתוזמנת והגנה על שיחות

אפליקציית המסרים טלגרם בעדכון חדש וכמה שיפורים משמעותיים: הקלה על המשתמשים בתהליך מחיקת הודעות, הגנה על תוכן בשיחות משותפות והתנתקות מתוזמנת ממכשירים אחרים. כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/21 16:01 ד בטבת התשפב

עדכון חדש בטלגרם: מחיקת הודעות, התנתקות מתוזמנת והגנה על שיחות
טלגרם, צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים טלגרם, המתחרה הגדולה של וואטסאפ, משחררת גרסה חדשה שמלאה בעדכונים ופיצ'רים חדשים לרווחת המשתמשים באפליקצייה. בין העדכונים שדרוג תהליך מחיקת הודעות בצ'אטים של אחד על אחד וכמה וכמה שדרוגים לערוצים וקבוצות.

האפשרות החדשה "מחק הודעות לפי תאריך" תאפשר למשתמשים למחוק את כל ההודעות שנשלחו והתקבלו בפרק זמן מוגדר לבחירתם, ולא הודעה הודעה כפי שקורה בחלק מהאפליקציות האחרות. הקשה על סרגל התאריך הצף שמופיע בעת גלילה בצ'אט יקפיץ לכם לוח שנה ובו תוכלו להזין את התאריכים הרצויים למחיקה.

בזירת הערוצים והקבוצות מתחדשים בטלגרם באפשרות למנהלי קבוצות וערוצים, שכעת יוכלו להגביל את חבריה מלהעביר תוכן משותף בשיחות שלהם. הפונקציה החדשה תמנע מחברי הקבוצה והערוץ לצלם צילומי מסך או לשמור תוכן משותף באחסון המכשיר המקומי שלהם.

מתחברים לטלגרם דרך העבודה? עוד אפשרות בעדכון החדש היא להזין זמנים להתנתקות ממחשב מסויים, כך שתוכלו לצאת והחשבון יתנתק אוטומטית. העדכון החדש אמור להגיע לכלל המשתמשים בימים הקרובים.