בעלה של הפצועה בפיגוע מעדכן במצבה: "פחות כואב מלידה"

צעירה בת 26 נדקרה על ידי מחבלת בת 14 בירושלים הבוקר. בעלה שהגיע מהמילואים סיפר מחוץ לבית החולים על האירוע, "מדובר בשכנה שלנו, שעקבה אחריה, הם גרים ממש מולנו. אשתי הלכה עם כל הילדים, חמישה במספר ואז נדקרה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/12/21 12:47 ד בטבת התשפב

בעלה של הפצועה בפיגוע מעדכן במצבה: "פחות כואב מלידה"
הסכין ששימשה את המחבלת, צילום: דוברות המשטרה

מוריה כהן היא האישה שנפצעה היום (ד') בפיגוע הדקירה בסמוך לשכונת שייח ג'ראח, שמעון הצדיק, בירושלים. לאחר שקטינה בת 14 דקרה אותה בגבה לעיני ילדיה ונמלטה מהמקום, היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, ושם עדכנו כי "לשמחתנו הפגיעה הייתה יחסית שטחית וללא פגיעה באיברים פנימיים". מאוחר יותר, ולאחר מצוד שכלל מסוק משטרתי, נלכדה הקטינה בעודה מסתתרת במוסד חינוכי סמוך. 

בעלה, דביר כהן, סיפר כי הוא קיבל את הבשורה על הפיגוע בעודו במילואים. "מדובר בשכנה שלנו, שעקבה אחריה, הם גרים ממש מולנו. אשתי הלכה עם כל הילדים, חמישה במספר ואז נדקרה. הבן שלנו צעק: 'אמא, יש לך סכין בגב', בנס המחבלת כנראה נבהלה וברחה". על מצבה של אשתו סיפר, "היא מרגישה טוב, ברוך השם. אמרה שזה פחות כאב מלידה". 

על המחבלת, שהיא נכדתו של דובר שכונת שייח ג'ראח עארף חאמד, סיפר כי "אני יודע מי הם, הם גרים מולי. אני לא חבר שלהם, לא מבקש ביצים וחלב. אנחנו חווים תקופה ארוכה גל ארוך של טרור מאז מבצע שומר החומות, סביב ל"ג בעומר. זה יומיום. בחנוכה כיבו לנו את החנוכיות ואבנים בשגרה".