"ממשלה של רצון טוב ורוח טובה": בנט נפגש עם שגריר ארה"ב בישראל הנכנס

תומאס ריצ'ארד ניידס הוא שגריר ארצות הברית בישראל הנכנס, והיום הוא נפגש עם ראש הממשלה בנט בלשכתו. הם הדליקו את הנר השמיני של חנוכה יחד, ובנט בירך: "ברצוני להודות לנשיא ביידן ולממשל על גישתם לשיקום התמיכה הדו-מפלגתית בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/21 22:07 א בטבת התשפב

"ממשלה של רצון טוב ורוח טובה": בנט נפגש עם שגריר ארה"ב בישראל הנכנס
בנט והשגריר הנכנס, צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה בנט, נפגש היום (א') לפגישה ראשונה עם שגריר ארה"ב בישראל הנכנס, תומאס ריצ'ארד ניידס, בלשכת רה"מ בירושלים. בפתח פגישתם, הדליקו רה"מ והשגריר נר שמיני של חג החנוכה. בנט התייחס ליחסי ישראל ארצות הברית וגם לממשלת השינוי.

בפתח הפגישה אמר בנט: "ברצוני לברך אותך, אדוני השגריר. ברוך הבא לישראל, לירושלים. לא יכולתי לחשוב על הזדמנות טובה יותר מאשר הנר השמיני של חנוכה. חנוכה הוא סמל לאור, כיצד האור יכול לנצח את החושך. ממש כאן, לפני כ-2,100 שנים, המכבים נלחמו באויב הרבה יותר גדול, אבל ניצחנו. ניצחנו משום שנלחמנו למען הטוב והחירות".

"כעת, עם הרבה גאווה, אני עומד כאן כראש ממשלת ישראל, לצד ידידתנו הקרובה ביותר, ארצות הברית. נאמר כל כך הרבה פעמים שיש לנו ערכים משותפים, אבל לא מדובר בקלישאה. אנחנו אמנם אומרים את זה הרבה, אבל זאת פשוט האמת העמוקה. מדובר בערכים הבסיסיים ביותר, ערכים של חירות", הוסיף בנט.

בהתייחסו לפוליטיקה המקומית אמר ראש הממשלה: "בשבוע הבא נציין חצי שנה לממשלה החדשה. כשייסדנו אותה קראנו לה 'ממשלה של רצון טוב ורוח טובה'. הרוח הטובה הזאת היא לא רק פנימית, אלא גם בינינו לבין ארצות הברית. ברצוני להודות לנשיא ביידן ולממשלו על הידידות החמה, הפתיחות, ועל גישתם לשיקום התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, כדי שלא תהיה נחלתה של מפלגה אחת", חתם בנט.