חברת הכנסת שהצהירה כי לא תחסן את ילדיה מבהירה

לאחר שאתמול אמרה מיכל שיר כי לא תחסן את ילדיה וכי היא "שמחה שיש חיסונים כתרופת מדף", היום היא מבהירה את דבריה בציוץ בטוויטר: "למען הסר ספק אני בעד חיסונים וקוראת לכל אזרח להתחסן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/21 18:17 א בטבת התשפב

חברת הכנסת שהצהירה כי לא תחסן את ילדיה מבהירה
חיסוני קורונה לילדים, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חברת הכנסת מיכל שיר הצטרפה אמש (ז') למתנגדים לחיסוני הילדים והצהירה כי לא תחסן את ילדיה. היום (א'), אחרי הסערה שעוררו דבריה, צייצה שיר הסתייגות מדבריה אמש וכתבה: "למען הסר ספק אני בעד חיסונים וקוראת לכל אזרח להתחסן. קורונה היא מחלה קשה שאין לזלזל בה. אני מעודדת את משרד הבריאות לייצר דיונים ציבוריים פתוחים על מנת שכל הורה לילדים יקבל את כל המידע בנוגע לחיסונים".

רק אתמול נשמעה שיר כך: "כהורה, לא מבינה למה ילד בן 5 צריך להתחסן, אם 0.0003 אחוז מהילדים הבריאים יחלו במחלה קשה? לקחת חיסון? זה טוב שיש חיסונים, אני שמחה שיש חיסונים למדינת ישראל כתרופת מדף למקרה הצורך".

שיר היא יושבת ראש הוועדה לזכויות הילד וחברת כנסת בתקווה חדשה ואת הדברים אמרה בראיון לפגוש את העיתונות. הדברים שלה מחבלים במאמציו של ראש הממשלה בנט לעודד חיסוני ילדים. כזכור, בנט לקח את בנו הקטן לחיסון וקרא לכלל ההורים לחסן את ילדיהם. שיר הוסיפה כי "קודם צריך לוודא שהמבוגרים יתחסנו. כשאומרים להורים שהם הורים לא טובים אם הם לו מחסנים את הילדים שלהם, ילדים הם לא מנוע הדבקה".

כשלקח את בנו דוד להתחסן אמר בנט: "זה גם שומר על ילדינו וגם על ההורים, ועל כל מדינת ישראל. אני קורא לכל הורי ישראל לבוא ולחסן את הילדים - זה בטוח ושומר על הילדים". דוד בנט, בנו של ראש הממשלה, הוסיף: "חשוב להתחסן כדי שהילדים לא יחלו בקורונה וגם כדי שלא ידביקו את ההורים שלהם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן