אלקין מול קספרוב: שר הבינוי והשיכון במשחק שחמט נגד אלוף העולם

ועידת החדשנות של חברת IMPROVATE: אלקין אמנם לא ניצח את קספרוב, הנחשב לאחד מטובי השחמטאים בהיסטוריה, אך לדבריו הוא הגשים חלום ילדות הועידה תחתם היום בהופעה של בלאק אייד פיז בארנה בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/21 10:34 כה בכסלו התשפב

אלקין מול קספרוב: שר הבינוי והשיכון במשחק שחמט נגד אלוף העולם
אלקין וקספרוב, צילום: יחצ

ועידת החדשנות של חברת IMPROVATE המתקיימת בירושלים סיפקה לנו רגע מעניין: שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, חובב שחמט מושבע, משחק נגד גארי קספרוב, מגדולי השחמטאים בכל הזמנים. אלקין אמנם לא התבטל בפניי היריב, אך מהלך מכריע של קספרוב סיים את המשחק.

השר אלקין אמר לאחר המשחק: "הגשמתי חלום ילדות ושיחקתי מול מי שהיה גיבור נעוריי ואלוף העולם בשח מט, ממנו למדתי לאהוב את המשחק. מרגש כפליים לשחק את המשחק העתיק בעולם באחת הערים העתיקות בעולם".

חברת IMPROVATE היא פלטפורמה להנגשת חברות טכנולוגיה וחדשנות למדינות בעולם, בדגש על קידום חברות טכנולוגיה ישראליות. על חברי הוועדה המייעצת של החברה נמנים גארי קספרוב, מומחה סייבר ו-AI ואלוף העולם בשחמט לשעבר, רוזן פלבנייב נשיא בולגריה לשעבר, ויקטור פונטה ראש ממשלת רומניה לשעבר, האלוף עמוס גלעד ופרופ’ זאב רוטשטיין.

החברה תערוך היום (ב') בירושלים את ועידת החדשנות הבינלאומית לשנת 2021 בהשתתפות ראשי מדינות, מנהיגים מהעולם, אנשי ממשל, מומחים, משקיעים ונציגים של חברות טכנולוגיה וחדשנות מובילות מישראל, כדי לייצר עסקאות ושיתופי פעולה לאתגרים שמעסיקים היום את העולם בתחומי מדיטק, סייבר, HLS פודטק ועוד.

בין משתתפי האירוע נמנה היזם והיוצר וויל.אי.אם הידוע כיזם גאדג’טים סדרתי וכמשקיע גדול בחברות טכנולוגיה, בין היתר חברות ישראליות. יגיע גם המשקיע ואיש העסקים מייקל חודרוקובסקי וכן טוני בלייר ראש ממשלת בריטניה לשעבר. הוועידה תחתם בהופעה של להקת בלאק אייד פיז בהיכל פיס ארנה בירושלים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן