"גם אם גנץ ראש ממשלה מעכשיו": הממשלה שנתניהו מעדיף על פני זו הנוכחית

יו"ר האופוזיציה דיבר על שותפו לשעבר ואמר כי הוא "צריך להחליט מה הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול". על התיקים נגדו: "תפורים בתפרים גסים והם נפרמים", וגם, מדוע הוא חושש מהסרת האבטחה על בני משפחתו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/11/21 22:34 כד בכסלו התשפב

"גם אם גנץ ראש ממשלה מעכשיו": הממשלה שנתניהו מעדיף על פני זו הנוכחית
נתניהו וגנץ בכנסת, ארכיון, צילום: Alex Kolomoisky/POO

לרגל המעבר החגיגי של ערוץ 20 לאפיק 14 בשלט, העניק הערב ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ראיון חגיגי באולפנים החדשים לאראל סג"ל וינון מגל. נתניהו דיבר באריכות על הגרעין האיראני, המצב הפוליטי שהוביל אותו לספסלי האופוזיציה וגם על יריביו הפוליטיים. 

"הציבור מבין שרימו אותו בבחירות והוא רואה את החולשה של הממשלה. מנסור עבאס אומר שאיראן היא לא איום קיומי על ישראל. זאת טעות שמסכנת את ישראל", אמר. כאשר נשאל על שותפו לשעבר, שר הביטחון בני גנץ, ענה כי הוא "צריך להחליט מה הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול". יחד עם זאת, לדבריו, "עדיף ממשלה של הליכוד ושותפותיה עם כחול לבן מאשר מה שיש עכשיו, גם אם גנץ ראש ממשלה מעכשיו".  

להציב מצלמות באולם הדיונים במשפט נתניהו

יו"ר האופוזיציה אף הציע לשני המגישים להציב מצלמות באולם הדיונים בו מתקיים המשפט נגדו. "המשפט הזה הוא ניסיון להפיל ראש ממשלה חזק מהימין. התיקים תפורים בתפרים גסים והם נפרמים. התקשורת מצניעה את קריסת התיקים ומתעלמת ממה שקורה בבית המשפט. אני רוצה שהתקשורת תהיה בבית המשפט כל הזמן ותעביר לציבור את כל מה שמתרחש שם". 

בחודש הבא צפויה להסתיים האבטחה הצמודה על בני משפחת נתניהו, ועל כך טען ראש הממשלה לשעבר כי הוא "חד משמעית" חושש מכך. "קיבלנו מכל האנרכיסטים האלה, טיפוסים הזויים, התראות שאומרים במפורש אנשים בקולם - לא בתחנת דלק - 'אנחנו מחכים שיורידו לכם את האבטחה ואז נהרוג אתכם'. וזה לא פעם ולא פעמיים".