מנתק קשר: אבי גבאי התפטר מסלקום

טלטלה בעולם התקשורת: מנכ"ל סלקום אבי גבאי שם סוף לשמועות ומודיע הבוקר כי הוא מתפטר מתפקידו אחרי כשנתיים בהם שימש בתפקיד הבכיר | ההתפטרות מגיעה אחרי דו"ח שלישי טוב של החברה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/11/21 08:48 יז בכסלו התשפב

מנתק קשר: אבי גבאי התפטר מסלקום
פורש. אבי גבאי, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

עולם התקשורת הופתע הבוקר (א') עם הודעה דרמטית של מנכ"ל חברת סלקום אבי גבאי. אחרי כמעט שנתיים בתפקיד הנחשק מנכ"ל סלקום אבי גבאי מודיע כי הוא מסיים את תפקידו ומתפטר. ההודעה מגיע אחרי גל של שמועות, גבאי מזכיר כי אמר בעבר שלא הגיע לתקופה ארוכה.

"הונו של גבאי: כ-29 מיליון שקל"

גבאי הגיע לסלקום אחרי קריירה פוליטית קצרה שבמהלכה שימש כשר במפלגת כולנו של משה כחלון וכראש המחנה הציוני. קריירה שהסתיימה בשנת 2019. גבאי נשוי לאיילת, רכזת שכבה בתיכון ומורה לאנגלית שהייתה בעבר אשת הייטק, לזוג שלושה ילדים והם מתגוררים בשכונת תל ברוך בתל אביב. על פי פורבס, ב-2019 הוערך הונו של גבאי מוערך כ-29 מיליון שקל.

כזכור, בשיאו של מבצע שומר החומות ובזמן שברחבי הארץ פורעים ערבים השליטו טרור,  פגעו ברכוש וביצעו לינץ' ביהודים עוברי אורח. חברת סלקום שבראשותו בחרה לנקוט עמדה פוליטית שנויה במחלוקת. חברת הסלולר סלקום יצאה בהודעה לעובדים על שביתה שתיערך כמחאה על גל האלימות שמובילים קיצוניים, ספק אם בחברה שיערו את גודל הסערה שבדרך.

האם סלקום נפגעו כלכלית מהמהלך? בדיקת שווי המנייה מראה כי ביום הפרסום המנייה צנחה בחדות וירדה משער של 1,233 לשפל של 1,179 אלא שבחודשים שעברו מאז פרסום הפרשה נראה כי המנייה התאוששה יפה. הדו"ח השלישי לשנה זו של החברה היה מוצלח במיוחד.