לאחר שנמלט לאילת: ערבי נעצר בחשד שביצע את ניסיון הלינץ' בחייל ביפו

עם סיום חקירה אינטנסיבית וסמויה, במסגרתה חשפו את זהותו של החשוד במעשה, שוטרים עצרו את הגבר בן ה-27 לאחר שאיתרו אותו בעיר הדרומית. בניסיון הלינץ' הותקף ונפצע קשה בידי פורעים ערבים, החייל ליאון שרנין

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/21 15:40 ז בסיון התשפא

לאחר שנמלט לאילת: ערבי נעצר בחשד שביצע את ניסיון הלינץ' בחייל ביפו
יפו, בשבוע שעבר, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

משטרת ישראל פרסמה היום (ג') כי בתום חקירה אינטנסיבית וסמויה, נעצר תושב יפו בחשד לתקיפה חמורה של חייל לפני כשבוע בעיר, לאחר שנמלט לעיר אילת. המשטרה תבקש, בהתאם לצרכי החקירה, להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום תל אביב.

לפני כשבוע פתחו חוקרי מרחב יפתח בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה חמורה של חייל בשדרות ירושלים בת"א, תוך פגיעה בראשו, על פי החשד באמצעות אבן. הקורבן פונה מהמקום במצב קשה עם שברים בראשו לקבלת טיפול במרכז הרפואי איכילוב.

החייל נותח בראשו בשבוע שעבר ועדיין מאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב. ד״ר עידו שטראוס, רופא בכיר במערך הנוירוכירורגי באיכילוב, אמר: "לאחר ניתוח מורכב, מצבו כעת משתפר, הוא חזר להכרה מלאה ומוגדר בינוני ויציב". החייל סיפר כי פורעים ערבים הכו אותו וריססו אותו בפלפל. בתחילה מצבו הוגדר קל, אך בבדיקות התגלו דימום מוחי ושברים בגולגולת ומצבו נעשה קשה.

"ברוך השם אני כבר עומד על הרגליים. עוד שבוע ארוץ בעזרת השם", סיפר שלשום לחדשות 12. "גדלתי ביפו עם ערבים ויש לי חברים ערבים, כל החיים אני מדבר איתם, אנחנו בקשר טוב. במקרה נפלתי על כמה מטומטמים שתקפו אותי".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן