הותר לפרסום איש העסקים שנעצר בחשד לעבירות הונאה ומין: משה חוגג

בעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים נחשד בביצוע עבירות הונאה בתחום הקריפטו בהיקף של מאות מיליוני שקלים, וכן נחשד בעבירות מין. מוקדם יותר הודיע חוגג כי כנס בנושא המטבעות הקריפטוגרפים שתכנן - בוטל. "הכל לטובה", כתב ליותר מ-1,300 הנרשמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/21 16:11 יד בכסלו התשפב

איש העסקים שנעצר בחשד לעבירות הונאה ומין: משה חוגג
משה חוגג, צילום: Flash90

בעלי קבוצת "בית"ר ירושלים" ואיש העסקים משה חוגג, הוא החשוד בעבירות הונאה ומין, כך הותר היום (ה') לפרסום. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום רביעי. בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433, בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, נעצרו חוגג ושישה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים. המשטרה פשטה על משרדי קבוצת הכדורגל שבניהולו והחרימה מסמכים. בנוסף, השוטרים פשטו על בתים ועסקים של יתר החשודים.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג מסרו בתגובה כי חוגג מכחיש את החשדות נגדו: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו".

"הכל לטובה"

חוגג ידוע כאחד מבעלי קבוצות הכדורגל הצבעוניים והייחודיים בישראל, החל מעיסוקיו בתחום מטבעות הקריפטו ועד אהבתו המיוחדת לכדורגל שמביאה אותו לשחק בקבוצת בליגה ג'. לאחרונה פרסם חוגג כי הוא מארגן מפגש חינמי בנושא קריפטו וטען כי "בלי להגזים, חוסר אחריות נוראי מבחינה כלכלית לא ללמוד על זה". היום הודיע חוגג כי הכנס מבוטל, ולא סיפק הסבר. 

"נאלץ לדחות את הכנס היום, עמכם הסליחה. הכל לטובה", כתב היום בעלי בית"ר ברשתות החברתיות, זאת דווקא אחרי שלכנס שתוכנן להכיל 300 אנשים, נרשמו יותר מ-1,300 מתעניינים, דבר שאילץ את המארגנים להעביר אותו למרכז וואהל באוניברסיטת בר אילן. 

לפני חודשיים הודיע חוגג כי לא ימשיך להחזיק בבית"ר ויחל בתהליך של מכירה. ההודעה מגיעה אחרי ריבים מתוקשרים עם קבוצות האוהדים: ""מוזר לכתוב פוסט סיכום אחרי כל כך מעט זמן, כשרכשתי את בית"ר חשבתי שיום אחד אעביר אותה לבן שלי, היתה לי תוכנית, מצד אחד אשקיע המון כסף שלטווח הארוך יחזיר את בית"ר למקום שבו היא צריכה להיות, מצד שני אעקור את האלימות והגזענות שהפכו להיות כמעט שם נרדף של המועדון הזה". כתב חוגג.