פייגלין תקף את פרייס בכנסת - ניצן הורוביץ איים בחזרה

בדיון שהתקיים היום בוועדת הבריאות של הכנסת ועסק בחיסוני הילדים, הותקפה ראש שירותי בריאות הציבור. בהמשך התברר כי האישה כלל לא הייתה אמורה להופיע בדיון | גם פייגלין הגיע לדיון ותקף את פרייס: "לא מאמין למילה שלך, את משקרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/21 13:24 יב בכסלו התשפב

פייגלין תקף את פרייס בכנסת - ניצן הורוביץ איים בחזרה
ד"ר שרון אלרעי-פרייס, צילום: דוברות משרד הבריאות

שוב מתקפות נגד ראש שירותי בריאות הציבור, דוקטור שרון אלרעי פרייס. בדיון שהתנהל היום על חיסון ילדים נגד נגיף הקורונה השתתפה פרייס והותקפה על ידי עו"ד ולנטינה נלין שהשתתפה בזום ואמרה: "את לא אובייקטיבית, את עובדת של חברת פייזר שמייצרת את החיסונים". שר הבריאות ניצן הורביץ יצא להגנתה של פרייס.

אחרי האמירות הקשות החלה מהומה בדיון ופרייס ענתה: "זה דבר הזוי ושקר מוחלט". יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ עידית סילמן ביקשה שיורידו את נלין מהזום ואמרה: "אני לא אאפשר להגיד דברים על נציגי ציבור שהם לא נכונים, יש גבול לכל תעלול".

שר הבריאות ניצן הורביץ איים על התוקפים וכתב בטוויטר: "הבא שיפיץ בדיות ותאוריות קונספירציה הזויות על דר' אלרעי-פרייס, או על כל אחד מאנשי המקצוע במשרדי, ימצא אותנו פועלים נגדו בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו. מספיק. האנשים האלו נותנים את הנשמה לשמור על הבריאות של כולנו. חפשו מקום אחר לשקרים שלכם, או אולי - תתחילו ללמוד את העובדות".


(פייגלין נגד אלרעי פרייס).

בדיון השתתף גם חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין שתקף את ההחלטה לחסן ילדים: "לאחרונה אמר ד"ר רוברט מלון, שהוא בסה"כ האיש שהמציא את טכנולוגיית החיסון כי "האמת המצערת היא שאנו הולכים לראות הרבה ילדים מתים לפני שאנשים יתעוררו. אנחנו רצים קדימה לעבר קדמה והרג ילדים". על פי דיווחי מערכת הדיווח האמריקאית הרשמית לתופעות לוואי בחיסונים יש למעלה מ16 אלף מתים בארה"ב לבדה וההערכה היא שרק אחוז אחד מדווחים במערכת.

בהמשך התעמת עם פרייס והוצא מהדיון: "במדינת ישראל הדיווח על תופעות הלוואי מטואטא מתחת לשטיח. אני מקבל את המכתבים של אנשים שפוטרו כי לא התחסנו, של אנשים שנאלצו להפסיק את הלימודים – אז לומר שאין כפייה של חיסונים לעג אכזרי לרעש, אתם ועוד איך כופים. כפייה זה לא רק במקל. למנוע ממישהו פרנסה זה יותר מזה". בהמשך הדיון הטיח פייגלין האשמות בד"ר אלרעי פרייס ויצא מהדיון: "את לא אומרת אמת או שאת לא מודעת מה קורה סביבך. אני לא מאמין למילה שלך, איבדתם אמון לחלוטין", אמר.