השליח התבלבל והקפיץ את המאבטחים של ראש הממשלה

כוחות ביטחון וכיבוי אש הוקפצו למעון ראש הממשלה בירושלים בעקבות דיווח על חבילה מסוכנת שנשלחה למקום | האירוע חוזל"ש כשהתברר כי השליח טעה בכתובת ואין סכנה ממשית

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/11/21 13:25 יא בכסלו התשפב

השליח התבלבל והקפיץ את המאבטחים של ראש הממשלה
בלפור, צילום: Hadas Parush/Flash90

אירוע חריג היום במעון ראש הממשלה בירושלים. דיווח על חבילה חשודה הקפיץ למקום צוותי משטרה וכבאות אש. אבל בדיקה קצרה העלתה כי מדובר בטעות אנוש של שליח שהתבלבל וכי לא מדובר בחבילה חשודה.  לראש הממשלה נפתלי בנט, שלום.

מספר ניידות משטרה וכיבוי אש נצפו מחוץ למעון ראש הממשלה אך בסביבת בנט אמרו לחדשות כיפה כי האירוע נרגע בתוך דקות ולא היה מדובר בחבילה חשודה אלא בסך הכל בשליח שהתבלבל. בכל מקרה, כזכור בנט לא גר במעון הרשמי בבלפור שעובר שיפוצים אלא בביתו ברעננה.

ממשלת ישראל אישרה אתמול (ב')  את החלטת הממשלה להעברת יחידות ארציות ולשכות ממשלתיות לירושלים. החלטות בנושא כבר הועלו בעבר, אך עתה ההחלטה מגיעה לראשונה עם צעדים אקטיביים, בדמות סנקציות שיוטלו על המשרדים שיבחרו שלא לעבור לעיר הבירה. עמית סגל, פרשן חדשות 12, הגיב בביקורת.

הבוקר כתב הפרשן הסרוג על ההחלטה: "עד שהממשלה מעבירה סוף סוף לירושלים את רוב המשרדים הממשלתיים, אולי תתכבד ותעביר גם את ראש הממשלה לירושלים"?. סגל הוסיף ועקץ את ראש הממשלה נפתלי בנט: "מה נסגר עם ההצטנעות המזוייפת הזו של ״אני לא משתמש בבלפור״? רעננה זו בירת ישראל?".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן