עמית סגל: זה יהיה ראש הממשלה הבא

אחרי שבנט הדהים את כולנו ולא עבר את אחוז החסימה בסקר של דיירקט פולס שהתפרסם היום, הפרשן הסרוג מכריע מי יהיה ראש הממשלה אחרי נפתלי בנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/21 14:04 כה בחשון התשפב

עמית סגל: זה יהיה ראש הממשלה הבא
עמית סגל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אמנם נפתלי בנט הוא ראש הממשלה של מדינת ישראל אך מצבו בסקרים מצביע על כך שאין לו הרבה עתיד בתפקיד אחרי הקדנציה הנוכחית. אחרי הסקר החדש שפורסם הבוקר, הפרשן הסרוג של חדשות 12 יוצא בהצהרה לגבי זהותו של ראש הממשלה הבא.

לפי פרשנותו של סגל, ראש הממשלה הבא הוא בסבירות רבה שר הביטחון בני גנץ. בכדי להסביר את עמדתו כתב סגל עם פרסום הסקר: "אגב במספרים האלה ראש הממשלה הבא הוא די בוודאות בני גנץ. לאף אחד אין ממשלה בלעדיו".

כאמור, הסקר החדש חושף את מצבה הקשה של מפלגת השלטון. על פי סקר דיירקט פולס הליכוד מוביל את רשימת המנדטים עם 35 מנדטים, יש עתיד 20 מנדטים, ש"ס עם 9, יהדות התורה 8, הרשימה המשותפת 7, כחול לבן 7, הציונות הדתית 7, העבודה 7, ישראל ביתנו 7, רע"מ 5, תקווה חדשה 4, מר"צ 4 וימינה כאמור, לא עוברת את אחוז החסימה. בגזרת הגושים: האופוזיציה עומדת על 59 מנדטים והקואליציה יחד עם הרשימה המשותפת 61. 

סקר

סקר                                                                                                                                           צילום: דיירקט פולס

גנץ מצדו מוסיף לעבוד, והיום הגיש למזכירות הממשלה את הצעת ההחלטה של משרד הביטחון, בתיאום עם משרד המשפטים, להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט. זאת לאחר עבודת מטה יסודית, פגישות עם מומחים וסבב מקצועי שנערך בנושא.