גדעון לוי מחמיא לנתניהו: "חד ומלא אנרגיה, שרה חמה ורכה"

מחמאות מכיוון לא צפוי. העיתונאי גדעון לוי מעיתון הארץ השתתף ביום ההולדת של שרה נתניהו וחזר עם תובנות מפתיעות: "היא והוא היו באותו ערב כמעט ההיפך המוחלט ממה שמספרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/21 10:46 ז בכסלו התשפב

גדעון לוי מחמיא לנתניהו: "חד ומלא אנרגיה, שרה חמה ורכה"
בנימין ושרה נתניהו, צילום: אוליבייר פיטוסי/פלאש 90

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה רגילים שנים ארוכות לקבל ביקורת רבה וכואבת בעיתון הארץ, אבל הבוקר (ה') להפתעתם ולהפתעת רבים הם יוכלו לקרוא בעיתון טור שמהלל אותם ואת תכונותיהם המיוחדות. ואם זה לא מספיק, מאחורי הטור עומד העיתונאי גדעון לוי.

לוי השתתף לאחרונה ביום ההולדת של רעיית יו"ר האופוזיציה, שרה נתניהו, משם הוא חזר עם תובנות אחרות, "היא והוא היו באותו ערב כמעט ההיפך המוחלט ממה שמספרים על אודותיהם, ההיפך ממה שחושבים עליהם. אין כמעט דבר שנאמר עליהם מצד מבקריהם חדורי התיעוב, שלא התגלה באותו ערב כהיפוך התמונה שנגלתה לכמה שעות בבית האבן הישן בקצה רעננה", כתב לוי.

על התנהלותם של בני הזוג באותו ערב סיפר: "הוא ידע להקשיב, והיא לא נגעה באלכוהול. היא היתה חמה, מעט חסרת ביטחון ופגיעה, האנגלית שבפיו קצת פחות מושלמת משמקובל לחשוב. הוא חד ומלא אנרגיה, בניגוד לדיווחים האחרונים מהכנסת, היא היתה, שומו שמים, רכה. איש לא דיבר פוליטיקה, שום פוליטיקאי לא היה שם, והחברות של האשה היו דיילות מהתקופה המוקדמת שלה".

לסיום לוי ניסה להסביר את השנאה שיש לנתניהו באזורים מסוימים וניתח: "אולי אם היה נתניהו סובלני יותר לביקורת והיה שומר על קשר עם החוגים ששמיר הציע לו, הוא היה פחות שנוא. דווקא בגלל מי שהוא, מצער כל כך שלא שעה לעצת שמיר".