אב לשלושה וסב לשישה | הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח אלדד פרי

דניאל קדר בן 64 מראשון לציון, הוא החשוד שנעצר בחשד למעורבותו ברצח איש העסקים ויזם הנדל"ן לפני מספר שבועות. החשוד לא היה מוכר למשטרה אך עדותה של אישתו ותמונות עם נשק בפייסבוק מציגים אדם שנוי במחלוקת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/21 10:00 ו בכסלו התשפב

אב לשלושה וסב לשישה | הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח אלדד פרי
החשוד דניאל קדר, צילום: Roy Alima/Flash90

הבוקר (ד') הותר לפרסום כי דניאל קדר בן 64 מראשון - הוא החשוד ברצח אלדד פרי לפני כחודש, מחוץ לבית הכנסת שבו התפלל ברחובות. קדר הוא אב לשתי בנות ובן וסב לשישה נכדים. קדר נעצר ביום ראשון השבוע, ושופט השלום בראשון לציון טל ענר החליט להאריך את מעצרו בעשרה ימים, תוך שהוא מציין כי "מדובר בחשד בעוצמה גבוהה יחסית".

בחקירתו סיפר קדר כי רכש שתי דירות בשווי של כשישה מיליון שקלים באחד הפרויקטים של פרי. על פי הפרסום ב"חדשות 12", מפרטי החקירה עולה כי קדר שינה את גרסתו והוא שומר על שתיקה מאז שלשום. "ראיתי שאתם מנסים להפליל אותי, ראיתי שאתם מנסים לתפור לי תיק. מעכשיו אין לי מה להגיד לכם. כל מה שיש לי, אגיד רק בבית משפט", אמר לחוקריו.  

עוד הוא אמר במהלך החקירה: "ישבתי ושמעתי מה אמרתם בבית המשפט, אני רואה שאתם בכוח מנסים להפליל אותי - ואני לא מדבר איתכם יותר. תציגו לי את מה שהראיתם לשופט, את הדוח הסודי - אני רוצה לראות אותו".

לחשוד ברצח אין עבר פלילי, דבר שהפתיע את החוקרים, אך בראיון ב-103FM שנערך השבוע עם ק', גרושתו של קדר, הראה לכאורה כי מדובר בגבר אלים שתקף אותה באופן מילולי ופיזי. "הוא היה אלים כלפיי, הוא כנראה מסוגל לזה". עוד היא אמרה: "הוא איים שירצח אותי, תפסו אותו עם הנשק ביד. לפני הגירושים עברתי סיוט, וגם לאחריהם. ולכן הבנתי שהבנאדם כנראה מסוגל".

בחודש נובמבר 2019 העלה קדר לחשבון הפייסבוק תמונה בה הוא נראה אוחז אקדח לצד מטרה שלקח לאחר אימון ירי שביצע. לצד זה נכתב: "כבר הזהרתי אתכם בעבר לא להתעסק איתי?".


(ההודעות הזועמות של החשוד ברצח, "כאן חדשות")