נעצר חשוד ברצח אלדד פרי

התפתחות בחקירת הרצח שטלטל את עולם הנדל"ן: המשטרה עצרה הבוקר גבר בן 64 תושב ראשון לציון בחשד למעורבות ברצח היזם אלדד פרי, שבעה אנשים נוספים עוכבו לחקירה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/11/21 09:13 ג בכסלו התשפב

נעצר חשוד ברצח אלדד פרי
אלדד פרי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רצח אלדד פרי: היחידה המרכזית במחוז מרכז עצרה הבוקר (א') גבר בן 64 תושב ראשון לציון בחשד למעורבות ברצח אלדד פרי בחודש שעבר ברחובות. בנוסף עוכבו 7 נוספים לחקירה.  החשוד יובא בפני שופט אחר הצהריים בבימ"ש השלום בראשון לציון.

בבימ"ש השלום בראשון לציון. הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה ההמשך לחקירת הרצח.  החקירה שנתונה תחת צו איסור פרסום, החלה עם אירוע הרצח והוטלה על חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ישראל. ההערכה של בלשי היחידה המרכזית נשענת על צילומים מתוך מצלמות אבטחה שנאספו לאחר הרצח ובעיקר מעיריית רחובות.

החוקרים מעריכים כי ארגון פשע גדול עומד מאחורי הרצח של  פרי בן ה-44 אך עדיין לא ברור מדובר היה בסכסוך אישי בינו לבין הארגון או שמא מדובר בחיסול שהוזמן במטרה להתנקש בו. קבוצת אלדד פרי בראשותו, חברת הנדל"ן הגדולה שהקימה קבוצות רכישה, נכנסה בחודש ספטמבר 2020 לחובות בגובה 3 מיליארד שקלים ונכנסה להליך פירוק. אלפי משקיעים ורוכשים שעבדו עם החברה נמצאים עם חשש כבד לכספם. החובות שעליהם פרי היה ערב באופן אישי הגיעו לגובה של 324 מיליון שקלים.

נציין כי משרד הבינוי והשיכון הודיע בשנה שעברה כי הוא מתחיל בהליך פלילי נגד אלדד פרי, בחשד לביצוע עבירות מכר. "משרד הבינוי נכון לסייע לחקירת המשטרה ככל שיידרש ומסמכים רלוונטיים הועברו בעת הגשת התלונה", סיפרו אז במשטרה.