נדחתה תביעה נגד ד"ר שרון אלרעי פרייס: "פעלה מתוקף תפקידה"

לאחר שראש שירותי בריאות הציבור קיבלה אבטחה צמודה בעקבות איומים על חייה, דחה בית משפט השלום בתל אביב תביעה שהוגשה נגדה. "תמשיך לפעול בנחישות ומתוך שליחות ציבורית לשמירה על בריאות הציבור"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 31/10/21 18:59 כה בחשון התשפב

נדחתה תביעה נגד ד"ר שרון אלרעי פרייס: "פעלה מתוקף תפקידה"
ד"ר שרון אלרעי-פרייס, צילום: דוברות משרד הבריאות

סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופט אבי שליו, החליט היום (א') בצעד יוצא דופן לדחות על הסף את התביעה שהוגשה נגד ראש שרותי בריאות הציבור במשרד הבריאות , ד"ר שרון אלרעי פרייס. בדיון הובהר כי הרופאה פעלה מתוקף תפקידה בניהול המאבק במגיפה: למנוע את הפצת המחלה ולשמור על בריאות הציבור. 


עוד נמסר כי, "ד"ר שרון אלרעי פרייס תמשיך לפעול בנחישות ומתוך שליחות ציבורית לשמירה על בריאות הציבור, לנהל שיח ענייני ומקצועי בפורומים המתאימים, לקדם הסברה שמטרתה להגביר את אמון הציבור, והכל מבלי להירתע מההכפשות והאיומים עליה, כפי שנעשה ביתר שאת בתקופה האחרונה". 

כזכור, אמש הוצמדה אבטחה לראש שירותי בריאות הציבור, זאת לאחר שספגה בתקופה האחרונה איומים על חייה ברשתות החברתיות ואף בטלפון האישי שלה. פרייס תאובטח 24 שעות ביממה על ידי מאבטח של משרד הבריאות.

בהודעה משותפת למשרד הבריאות ומשטרת ישראל נכתב, כי בעקבות העלייה באיומים, משטרת ישראל הנחתה את משרד הבריאות, לאבטח את ראש שירותי בריאות באבטחה צמודה. חשוב לציין, כי ד"ר שרון אלרעי פרייס  לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, מזה מספר חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי המשטרה.