בעקבות האיומים על חייה: אבטחה תוצמד לד"ר שרון אלרעי פרייס

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות מקבלת אבטחה צמודה, לאחר שספגה איומים על חייה ברשתות החברתיות ואף בטלפון האישי שלה | בעקבות איומים על עובדי משרד הבריאות, הוקם מוקד מאוימים לדיווח מצד העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/21 20:27 כד בחשון התשפב

בעקבות האיומים על חייה: אבטחה תוצמד לד"ר שרון אלרעי פרייס
ד"ר אלרעי פרייס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אבטחה תוצמד החל מהערב (ש') לראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, לאחר שספגה בתקופה האחרונה איומים על חייה ברשתות החברתיות ואף בטלפון האישי שלה. פרייס תאובטח 24 שעות ביממה על ידי מאבטח של משרד הבריאות.

בהודעה משותפת למשרד הבריאות ומשטרת ישראל נכתב, כי בעקבות העלייה באיומים, משטרת ישראל הנחתה את משרד הבריאות, לאבטח את ראש שירותי בריאות באבטחה צמודה. חשוב לציין, כי ד"ר שרון אלרעי פרייס  לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, מזה מספר חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי המשטרה.

בעקבות איומים על עובדי משרד הבריאות, הוקם לאחרונה מוקד מאוימים באגף הביטחון במשרד הבריאות, לדיווח מצד העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים.


להורדת הקובץ
 
"משרד הבריאות פועל בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל וכל האיומים המדווחים כנגד עובדי המשרד בכללותם, נבחנים ומטופלים בהתאם למידע ולהערכות המצב", כך נכתב בהודעה המשותפת ל משרד הבריאות והמשטרה.

כזכור, ביום חמישי נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קב"ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות נגד אלרעי פרייס. "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים", נכתב. 

בעלה של אלרעי, ד"ר מאיר פרייס, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי יש איומים על חייה של רעייתו. "משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי אתם יודעים את זה. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי!", זעק בציוץ שהפך לוויראלי.